Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ένα βήμα πριν τη συμφωνία

Προτεραιότητα του Παναιτωλικού είναι η ανανέωση συνεργασίας με τον Γιώργο Θεοδωρίδη, κάτι που όπως φαίνεται βαδίζει σε πολύ καλό δρόμο. Και οι δύο πλευρές θέλουν να τα βρουν και βάσει της συνάντησης που υπήρξε την Τετάρτη κάτι τέτοιο δεν αργεί να συμβεί.
Λίγη ώρα πριν την έναρξη του φιλικού με την Αμφίλοχο, ο άσος των «κυανοκίτρινων» είχε επαφές με τη διοίκηση. Σύμφωνα με αυτήν, το μόνο που μένει είναι να ανακοινωθεί η ανανέωση συμβολαίου του 30χρονου άσου για τουλάχιστον έναν χρόνο. Πάντως το συμβόλαιό του δεν θα είανι μονοετούς διάρκειας.
Σειρά παίρνουν οι Μπαϊκαρά και Γκούρμα που όπως όλα δείχνουν κι εκείνοι θα παραμείνουν στα «καναρίνια». Παρελθόν θα αποτελέσει ο Βούκοβιτς, ενώ σε περίπτωση που υπάρξει διαφορά με ποδοσφαιριστές που είχαν τη διάθεση να μείνει τότε θα αλλάξει και ο αρχικός προγραμματισμός της ομάδας του Αγρινίου.

70 σχόλια:

  1. ela re giorika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδη απ'οτι εχω διαβασει μεσω site παραμενουν στην ομαδα οι:
    1)Καραμαλικης
    2)Γκουρμα
    3)Παπας
    4)Θεοδωριδης
    5)Μπαικαρα
    6)Κουσσας
    7)Μπουμαλ
    8)Αναστασιαδης
    9)Τζεναμο
    10)Εντζεγκουελε
    11)Μπελεβωνης
    12)Παλαιολογος
    13)Ροτσα
    14)Μπαμπανιωτης
    15)Ρουσσης
    16)Αγκιλαρ
    17)Πασας
    18)Μπακακης
    19)Μεταξουλης

    Φευγουν
    1)Μουμιν
    2)Δεντσας
    3)Καουνος
    4)Γκολιας
    5)Βουκοβιτς

    υ.γ.Με τον Πονηρο τι θα γινει?Αν μεινει συμπληρωνουμε 20 μαχητες ετοιμοπολεμους για σουπερ λιγκ.

    υ.γ.Τελικα ειναι αληθεια αλλαζουν θυρα οι οργανωμενοι?Κριμα......Δηλαδη η θυρα 6 θα εχει φρεντοτσινους.....και οι οργανωμενοι ποια θυρα θα εχουν πλεον?Το 6 δηλαδη διαγραφεται???Ξερει καποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ti les re file????30 xronia einai 6,allazei ayto????????pithanotero na alla3ei i arithmisi stis thires para to 6...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδιά για το Μουμιν και το Δεντσα από που προκύπτει οτι φεύγουν?Ειδικα για τον Δέντσα!ότι λενε στα καφενεία τα λεμε και εδω?Για το Μουμίν,αν ο Παοκ δεν τον θέλει,εδώ θα μείνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxxaxa mh rwtate paparies re...akou ekei
    tha allaksei to 6...xaxxa oti na nai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hahahahah eiste tragikoi diladi sto pokotan allaxan ghpedo aek pao allaxan k thires xaxaxaxaxax eiste tragikoi!!!!!!(agriniwths)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν πρεπει να αλλαξει η θυρα 6
    θα ειναι εγκλημα αν φυγει απο εκει που ειναι τωρα!!!!(manos-galatsi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mano eisai se sindesmo? an nai perna na to peis apo ekei..an oxi den sou peftei logo...(enas sindesmitis)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι εννοει με την τελευταια προταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. re mano kala sou leei! oi organomenoi se olo ton planiti se ola ta gipeda kathontai petalo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KALIMERA SAS. O EXORKISTIS EIMAI. SAS EIXA GRAPSEI GIA PAPA OTI EINAI STIN PORTA TIS EXODOU EDO KAI 3 IMERES.OSOI GNORIZETE THA EXETE MATHEI OTI PROSPATHEI I DOIIKISI NA BREI KAPOIO TROPO NA LYTHEI TO SYMBOLAIO GIATI EINAI LIGO TSOUXTERO. STO TELOS PISTEYO OTI THA VRETHEI I LYSI GIA NA TON DIOXOUN. EPISEIS NA XERETE OTI YPARXEI KAI PROVLIMA ME MPAIKARA, GIATI PIANEI THESI XENOU STIN OMADA KAI POLU PITHANON AN VRETHEI KAPOIOS KALYTEROS THA FYGEI KAI AYTOS.{EXORKISTIS}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ase re eksorkisti. eipes de tha ksanagrapseis. ante geia. sto ksana eipa de se exoume anagki. de me noiazoun oi opoies plirofories sou. eisai kompleksikos kai egoistis. se noiazei mono na bgeis alithinos kai mantis. emena file mou me noiazei mono i omada mou kai kanenas karagkiozis pou mou to paizei magkas kai kserolas. ante geia loipon. to katalabes?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. KARAGKIOZIS EISAI ESU FILARAKO.EKTOS APO ESENA YPAXOUN KAI ALLOI POU THELOUN NA MATHOUN. AN ESY DEN GOUSTAREIS NA MATHAINEIS TOTE TRABA NA KANEIS KAMMIA ALLI DOULITSA. OK MAGGAKO??? {EXORKISTIS}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εξορκιστη εισαι πολυ βλακας. συνεχιζεις να διαιωνιζεις ενα περιεργο κλιμα. ξεκολα. εχεις καποιο ωφελος αν δικαιωθεις σε οτι λες? μη μας τα σπας λοιπον. τουμπεκι.
    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΝΙΟ
    ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. exorkisti eipes den ksanagrafeis... piges fainetai s allo site, kai afou KAI ekei se pairnan sto psilo eipes na ksanartheis edo... oti na nai..kaneis dn mporei na kserei ti ginetai.. to paizeis kai esi kserolas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. MIN DIAVAZEIS ESY RE XENEROTE. MIN ASXOLEISAI ME EMENA. ASXOLISOU ME KATI ALLO.ESY KOIMASAI KAI PLIRONEIS XENODOXEIO 5 ASTERON. OSO GIA TO POIOS EINAI PANAITOLIKOS ASE NA TO KRINOUN ALLOI AYTO.{EXORKISTIS}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εξορκιστη δν νομιζω οι αναρτησεις να ειναι ψευδεις....ασε τς μαλακιεσ αφου ο παππας θα μεινει οπως ολα δειχνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. akou na sou po kati, tha se paradexomouna an ebgenes kai eleges oti ksereis kai meta tipota allo. to na peis tin apopsi sou apla kai mono auti tha to dexomoun. esei agoraki mou exeis problima. liges meres prin mas ta eprikses, tsakothikes me to miso blog, kai meta mas les oti de goustareis allo kai de tha ksanagrapseis tipota. giati loipon epistrefeis kai malista sto idio ifos me tote? ksekabala ligo, poios nomizeis oti eisai? ta kaneis ola apla kai mono gia ti mataiodoksia sou kai oxi gia tin omada.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. den exei me ti na asxolitheis re exorikisti. eipes oti fevgeis apo do mesa.. giati mas ti xalas kai ksanarthes tora??? sou zitisame na ksanartheis?? kane ena diko s site na to episkeptontai mono ta provata.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. συμφωνω απολυτα...ρε παιδια ειναι λιγο παραλογο να ειναι ψευδεις οι αναρτησεις,σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. poso xeiromai pou oi panaitolikoi arxizoun kai ksipnane siga siga. eksorkisti den exeis xoro edo, to katalabes? mou aresei pou se krazoun oloi. eisai anepithimitos. eleges oti se exoume anagki gia na mathoume nea, malon esu mas exeis anagki. exeis anagki na diabazoume ta sxolia sou kai na exeis to diko sou koino. alla.... exases. eisai aparadektos. mpravo stous filous pou thimountai ta logia sou. mprabo magkes. makria ta lamogia kai oi tyxaioi apo tin omada mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. exorkisti ton poulo!!!!!! eides to gkourou kai ta paidia apo to site kai eipes na kaneis kai su to idio. asto. den pianei. ase na to kanoun autoi pou to exoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. EDO MESA DEN YPARXEIS MONO ESY. EINAI BLOG POU MAPINOUN POLLA ATOMA KAI LENE TIS APOPSEIS TOUS.AN ESENA SE ENOXLO EGO ME AYTA POU GRAFO ,MIN DINEIS SIMASIA LOIPON.EGO DEN MPAINO EDO GIA NA TO PAIXO MAGGASKAI OUTE PROFITIS. EXO TIS PIGES MOU KAI MATHAINO ORISMENA PRAGMATA KAI TA LEO GIA NA TA XEROUN AUTOI POU THELOUN NA MATHAINOUN.GI AYTO LOIPON MIN ASXOLEISAI ALLO ME EMENA. YPARXOUN ATOMA PANAITOLIKOI SE OLI TIN ELLADA KAI TA PAIDIA DEN MPOROUN NA MATHOUN OPOS EMEIS POU EIMASTE EDO STO AGRINIO.GI AYTO LOIPON MIN KRINEIS GIA NA MIN KRITHEIS KI ESY.MPOREIS NA LES KI ESU TIN APOPSI SOU ME KALO TROPO, KAI OXI ME VRISIES. EXOUME ANEVEI STI SOUPER LIGA KAI PREPEI NA DEIXOUME EPIPEDO KAI POLITISMO PROS PARADEIGMA GIA TOUS ALLOUS. MIN XALAS LOIPON AYTI TIN EIKONA POU PAME NA FTIAXOUME FILARAKO.
    {EXORKISTIS}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ,ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ.
    ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG,ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΜΩΣ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΥΒΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. παντα!!!αλλα μ εχει σπασει τα νευρα πανω που μαθαινω κατι κ επιδιωκω να το επιβεβαιωσω....τσακ εμφανιζεται ο εξορκιστης και μου τα αλλαζει ολα!!!ειμαι και κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. nai eksorikisti ton filo eleges oti paei se ksenodoxeio 5 asteron esi to girises ston episimo logo tora! eisai MAKRAN o pio proklitikos kai xeiroteros anagnostis poiu ekferei apopsi edo mesa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αποτι φαινετε ηθελες να τα ακουσεις για να αρχισεις να μιλας σωστα. δεκτο το σχολιο σου (εξορκιστης 2.08). κανε φιλε μου αυτο που θες πες αυτο που θες αλλα μεχρι εκει. μιλα σωστα και ο κοσμος θα σε αγκαλιασει. καλιο αργα παρα ποτε. πιστευω πηρες μια γευση. σε περιμενουμε λοιπον με πιο εποικοδομιτικα σχολια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. συγνωμη εσεις πιστευετε πως θελουν να λυσουν το συμβολαιο του παππα τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. PAIDIA KALO MESIMERI. EGO AYTA EIXA NA PO KAI AN PEIRAXE KAPOIOUS DEN FTAIO EGO. PROSPATHISTE OLOI NA EISTAI EYGENIKOI KAI EILIKRINEIS GIA NA MPOROUME NA EPOIKINONOUME METAXU MAS. DEN EXOUME NA XORISOUME KATI. OLOI PROSPATHOUME GIA TO KALO TIS MEGALIS OMADOS POU LEGETAI PANAITOLIKOS.AN KAPOIOS ENOXLEITAI ME AYTA POU GRAFO ,MPOROUME ME DIALOGO NA VROUME TIN LUSI,KAI NA EIMASTE OLOI MIA GROTHIA GIA TIN DUSKOLI POREIA POU MAS PERIMENEI FETOS STI MEGALI KATIGORIA.EYXARISTO {EXORKISTIS}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. oso efkolo einai gia sena eksorkisti na stamatiseis na eisai psonara kai na paradexteis oti les anipostata pragmata, allo toso diskolo einai na pistepsoume auto pou les "gia panaitoliki grothia"... emeis eimaste panaitoliki grothia... esi eisai allou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ναι οκ αλλα μην λες πραγματα που δεν ισχυουν οπως γ τν παππα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παιδια, μη τσιμπατε...
    Ο εξορκιστης εγραψε και χθες το βραδυ για αλλο θεμα αλλα ανωνυμα... παντα βεβαια με καιφαλαια ελληνικα...
    Μακαρι να λυθει το συμβολαιο του Παππα(κακο για την ομαδα), μπας και του φυγει ο καημος...Τρεις μερες μονο αυτο πρεπει να εχει στο μυαλο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ασχετε δν φευγει ο παππας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγνωμη, κεφαλαια αγγλικα ηθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αν φυγει ή οχι θα το μαθουμε πολυ πολυ συντομα!!
    Απλα, αν φυγει θα κανει καλο στο εξωρκιστη κι αν μεινει θα κανει καλο στην ομαδα(κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. asxete mou, distixos tetoioi tipoi zoun anamesa mas... stin koinonia ton agrinioton... admin! vlepeis? sto xeri mas einai na anevasoume to epipedo tou site file mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν υπαρχει αυτο,αφου οι αναρτησεις λενε πως υπαρχει η καλη διαθεση να μεινει,γτ μ τ αλλαζετε τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ποιοι θα μεινουν σιγουρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. oxi file mou asxete gt se teoia atoma i anorimotita ksexilizei!!! oti kai na tous peis autoi ekei! na kanoune to kammati tous! tetoia atoma an ta apomakrinoume apo ton xoro mas ksereis poso poli tha anavathmistei to blog?? isos kai na min eimai o katallilos na to krino, alla den tha anagazetai kai o admin kathe treis kai ligo na leei oti "tha svinontai sxolia ivristika". eisai melos tous blog opote ktlvneis oti sto xeri mas einai osoi sibathoume to blog! o 2:28

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φιλε 2.28, εχεις δικιο αλλα αν εννοεις να γινει λογοκρισια, τοτε δεν κερδιζουμε τιποτα!
    Μονο αν δωσουμε το λογο σε τετοια ατομα θα μπορεσουμε και να τους κατακρινουμε... Και ισως μπορεσουμε να τους αλλαξουμε και γνωμη! Και ετσι θα εχουμε κατι να κερδισουμε... συμφωνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ποτε θα μαθουμε ποιοι μενουν σιγουρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 2.28 απλα πιστευω στην παροιμια που λεει "εχε τους φιλους κοντα και τους εχθρους κοντυτερα"
    πιστευω καταλαβες τι εννοω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τωρα θυμηθηκαν να αλλαξουν κερκιδα στουσ οργανωμενουσ?????
    γιατι δε βαζουν τουσ φιλοξενουμενουσ στη νεα κερκιδα?οπωσ πχ η ξανθη
    (manos-galatsi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. oti thes asxete! ego an imoun admin tha xairomoun me to apotelesma twn simerinwn comment! to site veltiothike!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Συμφωνω μαζι σου.
    Μακαρι να ειχαμε τετοιους διαλογους καθημερινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. asxete m pes tou tou admin an dn to kserei gia to simerino gegonos! na dei pos den xreiazetai na svinei tipota! monoi mas dimiourgoume provlimata kai kirios MONOI MAS TA LUNOUME!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. geia sas paidia eimai neos edw.....thelw na pw 2 pragmatakia kai elpizw na mn me parete apo ta mallia.....Katarxin gia ta metagrafika na sas pw oti eimaste konta sto na oloklirwsoume kapoies metagrafes.....episis auto pou kserw einai oti o panaitolikos exei valei sto mati ton pliatsika k ton poliorkei gia na ton apoktisei,mallon daneiko....twra apo kei k pera h periptwsh tou darla kollise logw amfivolias tis katastashs tou k logw xrhmatwn.....xwris auto na shmenei oti xalase h metagrafh.... ta lefta ta polla tha pesoun ston epithetiko o opoios einai ellinas k pezei sto ekswteriko....twra h upothesh zairi exei kleisei oristika....eixan 2 mporei k 3shnantiseis me ton manager tou....alla zhtage polla lefta gti exei sta xeria tou protasi apo elliniki omada megalis emveleias...kathws k apo thn soso....omada pou prwtoepexe dld.....YG:Oson afora thn nea kerkida to kalutero tha htan h thira6 na metaferthei ekei....!!!!<>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. geia sas paidia eimai neos edw.....thelw na pw 2 pragmatakia kai elpizw na mn me parete apo ta mallia.....Katarxin gia ta metagrafika na sas pw oti eimaste konta sto na oloklirwsoume kapoies metagrafes.....episis auto pou kserw einai oti o panaitolikos exei valei sto mati ton pliatsika k ton poliorkei gia na ton apoktisei,mallon daneiko....twra apo kei k pera h periptwsh tou darla kollise logw amfivolias tis katastashs tou k logw xrhmatwn.....xwris auto na shmenei oti xalase h metagrafh.... ta lefta ta polla tha pesoun ston epithetiko o opoios einai ellinas k pezei sto ekswteriko....twra h upothesh zairi exei kleisei oristika....eixan 2 mporei k 3shnantiseis me ton manager tou....alla zhtage polla lefta gti exei sta xeria tou protasi apo elliniki omada megalis emveleias...kathws k apo thn soso....omada pou prwtoepexe dld.....YG:Oson afora thn nea kerkida to kalutero tha htan h thira6 na metaferthei ekei....!!!!DIMI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. mano eisai xazo paidaki mou? to zitisame oi organomenoi kai pame ekei...ela pes..eisai pano apo 20 xronwn? kai an den eisai organomenos ti se noiazei? oeo? an eisai sou ksanalew na ertheis apo sindesmo eite athina(afou galatsiwtis eisai) eite agrinio kai na peis tis protaseis sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ρε 3:09 δε το ηξερα οτι το ζητησαν οι οργανωμενοι
    ειμαι 16 χρονων και απο περυσι αρχισα να ασχολουμε με τον παναιτωλικο
    εχω παει και στουσ guerreros και σκεφτομαι σοβαρα να γραφτω... (manos-galatsi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ε τοτε πρεπει να αλλαξει η θυρα ονομασια....και να μετονομαστει το πεταλο θυρα 6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. mano epeidi menoume konta kai den eimai kai ego organomenos na sou po dyo pragmata. proton den mporoume na sigkrinoume tous organomenous tis ksanthis me tous dikous mas kathos eiani dyo diaforetikes omades kai dyo diaforetikes koultoures. deyteron ayto pou lene ta paideia einai poly sosto, pigene apo ton syndesmo na peis tis protaseis sou na tis suzutisete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. DIMI ο πλιατσικας εδω και καιρο εχει παει δανεικος στη Ντουισμπουργκ (β' γερμανιας) και επισης ο χαριστεας που αναφερεις δεν νομιζω οτι μπορει να βοηθησει αλλα πιστευω οτι αν ερθει τετοιος παιχτης θα ερθει για τελευταια ενσημα.Ο Ζαιρι δεν ειχε προβλημα να ερθει στον Παναιτωλικο καποιοι ειχαν αναφερει οτι δεν γαλλικο σχολειο στο αγρινιο φυσικα κατι τετοιο δεν ισχυει γιατι οταν ηταν στην Τριπολη ο Ζαιρι δεν ειχε γαλλικο σχολειο απλά θελει περισσοτερα χρηματα.


    Και για να καταλαβω οπως λετε εσεις οι απο πανω θα κρατησει 20 παιχτες ο προεδρος για του χρονου???
    1)Καραμαλικης
    2)Γκουρμα
    3)Παπας
    4)Θεοδωριδης
    5)Μπαικαρα
    6)Κουσσας
    7)Μπουμαλ
    8)Αναστασιαδης
    9)Τζεναμο
    10)Εντζεγκουελε
    11)Μπελεβωνης
    12)Παλαιολογος
    13)Ροτσα
    14)Μπαμπανιωτης
    15)Ρουσσης
    16)Αγκιλαρ
    17)Πασας
    18)Μπακακης
    19)Μεταξουλης
    20)Δεντσας

    Δε νομιζω να ειναι ετσι...αν ευσταθει το παραπανω σεναριο....τοτε με ηδη 20 παιχτες τι μεταγραφες να κανουμε??
    Γνωμη μου 6-7 παιχτες μπορουν να προσφερουν του χρονου....ολοι οι υπολοιποι ΔΕΝ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. gourou,asxetos,e3orkistis,dimi!!POSOI AKOMA RE PAIDIAAAAAAAAAAAAAAAA?????oloi mathainoun k apo katiiiiii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. o gourou kai o asxetos to ponane to site kai kseroun ti lene.. oi alloi 2 einai tixarpastoi mpainei o kathenas kai leei oti kserei apo kati alla stin teliki den exoune tpt kltro na kanoune apo to na to paiksoun spoudaioi... kai siga ti magia dld

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 3:52 οι ρουσισ αγκιλαρ πασασ μπακακησ μεταξουλησ
    θα πανε δανεικοι η θα πανε στουσ νεουσ. αν τουσ βγαλεισ αυτουσ κ βαλεισ κ το μουμιν ειναι 16 παιχτεσ.θα γινουν 6-7 μεταγραφεσ (καλεσ μεταγραφεσ)και αυτη θα ειναι του χρονου η ομαδα.
    εκτοσ αν μασ παρουν ταλεντα οπωσ τ boumale και ton enjenguele.και κατι τελευταιο τον παλαιολογο γιατι τον κρατανε?(34 ετων)
    (manos-galatsi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ananewse gia 3 xronia o theodoridis 2+1...
    "o gamias tis diplanis portas"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε Παναιτωλικάρες 3 μέρες τώρα βλέπω έναν πόλεμο και πολλά υβριστικά σχόλια μεταξύ σας και οφείλω να πω ότι, κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, αυτό καταντάει γραφικό και βαρετό!Και εμένα πολλά σχόλια δεν μου αρέσουν αλλά πιστεύω θα ήταν καλύτερα να τα σχολιάζουμε χωρίς να βρίζουμε ή ακόμα και να αδιαφορούμε!Φανταστείτε ότι μπορεί καθημερινά να μπαίνουν οπαδοί άλλων ομάδων και να βλέπουν αυτή την εικόνα, οπότε μπορείτε να φανταστείτε και τι εικόνα σχηματίζουν για μας!Για να το πω και αλλιώς με τα υβριστικά και προκλητικά σχόλια σας χαλάτε την όλη εικόνα του blog που με τόσο κόπο έχει φτιάξει το παλικάρι που το έχει!Διαβάστε τι λέει ο καθένας, φιλτράρετε το, σχολιάστε το, αλλά προ πάντων μην βρίζετε!!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΠΤ ΑΛΛΟ.ΜΠΟΡΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ti lete re paidia..o proedros eimai 8 metagrafes peripou + 20 pame 28 den paizei ayto me tipota.pera apo ayto apo tous parapano gia a ethnikh den kanoun pano apo 13 paixtes pou exo entopisei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ποιους θεωρεις γ α΄ εθνικη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 4:35 apo edo mesa kai auti ti xroniki stigmi den mporeis na matheis tipota. giati o kathe anonymos petaei ti malakia tou. opos kai o kserolas.

    se 1 mina to poly tha kseroume oloi.
    *akomh oute oi ypethinoi gia tin omada den kseroun ti metagrafes tha kataferoun na oloklirosoun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. vasika dn me endiaferoun ttwra toso oi metagrafes mono poioi thA meinoun kai oi ananewseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ναι ρε να περασουμε απο ενα συνδεσμο να πουμε τη γνωμη μας...σε ποιους? Σε αυτους που τα πρωτα χρονια βριζανε συνεχως τη διοικηση η διοικησ το ιδιο, και μετα ως δια μαγειας ξεχαστηκαν ολα και εγινε η διοιηση ο "ΘΕΟΣ" της θυρας 6? Τα πουληταρια ρε? Τους εσταξε λιγο χρημα ο προεδρος και πεσανε με τα μουτρα. Αντε ρε πουθεναδες θυρα 6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. den ta les kala file mou 11:33.
    den eimaste pouthenades , pthenades einai to sosto.
    kai epidei merikoi goustaroun na laspologoun tha tous proteina na erthoun se epikoinonia me tous syndesmous oste na symetexoun sto moirasma ton euro , einai polla kai den kseroume ti na ta kanoume.
    kai kati pou ligo tha se endiaferei file mou, oi syndesmoi stirizonte sta meli tous.
    "ena apo ta energa meli tis thyras 6"

    kalimera sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ρε νουμερο 11.33 δεν το βαζεις κατω με τιποτα συνεχιζεις τις ρουφιανιες σου και εδω σε βαρεθηκαν στο αλλο σαιτ και ειπες να παιξεις το ρολο σου εδω το οτι εισαι μικροψυχος και κομπλεξικος δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε φαινεται ρε ακατοικητο εκει ψηλα γιατι δεν κανεις καμια κωλοτουμπα σαν μπουλης που εισαι,βγαινεις ρε χαμενο και μιλας για πουληταρια χωρις να εκφερεις ουτε ενα παραδειγμα συνεχισε την μικροαστη ζωουλα σου πισω απο το διαδυκτιο κανε των αγωνα σου να μας πεισεις ντε και καλα τις παπαριες που γραφεις γιατι πολυ απλα οι ρουφιανοι παντα κρυμενοι καλα βγαζουν χολη και κανουν την δουλεια τους γιατι ξερουν οτι εξω εχει πολυ σφαλιαρα αιντε τωρα ποντικι πηγαινε παλι στην τρυπα σου εκανες των αγωνα σου κατα της θυρας 6 μπορει να νοιωθεις οτι εγινες καποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. kaneis omws den apantise apo tous "organwmenous" pws ws dia mageias mesa se mia vradua eginan ola meli gala...kolwnete na apantisete organwmenoi mou? Mi nomizete oti psarwnoume me tis malakies pou lete. Uparxei arketos...ma arketos kosmos pou kserei ti kanete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. γραφεις τοσες μαλακιες και απο ουσια μηδεν γιατι ετσι εχεις μαθει και εχεις μεγαλωσει μια ζωη στην ρουφιανια και την κακομοιρια οπιος ειναι μελος της θυΡΑς 6 ξερει πλου καλα τι γινεται με ανοιχτες συνελευσεις και γιατι δυο αντε το πολυ 3 ανυπαρκτοι προσπαθουν εδω και τρια χρονια να θαβουν την θυρα 6 σκατοφλωρε οτι δεν μπορεις να φτασεις και να ξεπερασεις προσπαθεις να το ακυρω σεις αλα κανεις δεν σε παιρνει στα σοβαρα γιαυτο πολυ απλα βγαζεις κομπλεξ με τις ασυρνατησιες σου γυρνα τωρα στον μικροκοσμο σου και ασε εμας που εχουμε την καυλα με την ομαδα να την ακολουθουμε ποαντου εσυ συνεχισε το ιντρνετικο σου αγωνα εναντιον στην θυρα 6
    καλυνυχτα μπουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. to parakato keimeno tou aksiotimou kai sevastou filou (m)ta leei ola. osi laspi kai na rixneis de mas pianei. den kolaei pia.
    http://paneole.blogspot.com/2011/05/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.