Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Πρώτη με κόσμο

Η νέα σεζόν για τους παίκτες του Παναιτωλικού ξεκινάει τη Δευτέρα (04/07) με προπόνηση παρουσία φιλάθλων.
Η παρουσία της ομάδας στη Super League τη νέα σεζόν επιβάλλει την έναρξη της προετοιμασίας στις αρχές Ιουλίου. Έτσι, παίκτες και τεχνική ηγεσία του Παναιτωλικού έχουν προγραμματίσει το πρώτο τους «ραντεβού» τη Δευτέρα (04/07), με προπόνηση στις 7 το απόγευμα την οποία μπορούν να παρακολουθήσουν από κοντά και οι φίλαθλοι.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας για τη νέα αγωνιστική περίοδο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 4 Ιουλίου και ώρα 19.00 στο γήπεδο 5 του EMILEON SportCenter, με είσοδο ελεύθερη για τους φιλάθλους. Νωρίτερα, στις 17.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του EMILEON SportCenter θα δοθεί συνέντευξη τύπου στην οποία θα παραστούν εκπρόσωποι της διοίκησης, του τεχνικού επιτελείου και των ποδοσφαιριστών. Το βράδυ της Δευτέρας, στον ίδιο χώρο, η διοίκηση θα δεξιωθεί τους εκπροσώπους του τύπου».

12 σχόλια:

  1. AN ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ 8Α ΕΙΧΕ ΤΡΕΛΟ ΚΟΣΜΟ
    ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΕΜΙΛΕΟΝ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟΣ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τη δευτερα ολοι emileon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για να δουμε τι???τους ιδιους παιχτες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 4,54 εμεις θα παμε να δουμε τα παλικαρια μας.να τους πουμε για μια ακομη φορα ευχαριστω, να τους τονωσουμε το ηθικο για την νεα χρονια που ερχεται και να δειξουμε σ ολη την ελλαδα τΙ εχουν να δουν απο μας του χρονου.
    εσυ κατσε σπιτι σου να διαβασεις τα νεα της δικη σου ομαδας και να την φερεις του χρονου να στην γ@@@@ω
    ΜΑΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 4:54 ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΑΜΕ.ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ.Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΦΙΛΕ 4:54 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΝΕΛΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ.
    ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΡΕΝΤΟΤΣΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΙΣΕ-ΡΑΟΥΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΙΧΤΗ,ΘΑ ΦΟΡΤΙΖΕΣ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ ΤΩΝ 356 megapixels ΚΑΙ ΤΩΝ 20 FLASH ΚΑΙ ΘΑ ΕΣΚΑΓΕΣ ΜΥΤΗ ΣΤΟ ΕΜΙΛΕΟΝ.ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΣ???ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΙΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ???ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΙΒΑΣΑΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΣΜΠΟΥΚΑ????
    ΜΠΑ....ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.ΔΙΚΑΙΟ ΕΧΕΙΣ...ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ Ή ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ...
    Υ.Γ :ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ.ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΑΜΕ ΧΙΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΑΒΑΓΑΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ I-PHONE .
    ΟΤΑΝ ΜΑΤΩΝΑΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΖΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ , ΕΣΕΙΣ ΡΙΧΝΑΤΕ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΜΑΣ....
    ΦΡΕΣΚΕ 4:54

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ topikistisagriniotis ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΟΜΩΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ "ΧΙΑΣΤΗ"..... ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΗΜΑΙΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ....
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΥΤΕ ΙΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ . ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ , ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.....
    ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΕΔΡΑ , ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΠΛΕΟΝ , ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΧΙΑΣΤΗ , ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ.... ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ.... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΕΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ....
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΑΠΠΟΥ 80 + ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ.... ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ..... ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ , ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΧΙΑΣΤΗ.... ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΓΩ , ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΣΤΑ 80 ΜΟΥ , ΘΑ ΕΧΩ ΤΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ ΝΑ ΠΞΗΓΑΙΝΩ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ 40 ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ 5 ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.....
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ , ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ......
    ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ , ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΟΗΝ ΦΑΝΕΛΑ... ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ.... ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΛΛΛΕΣ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΓΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΕ ΨΕΥΤΟΜΠΛΟΥΚΙ , ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 16-30 .ΣΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΑΝ ΤΗ ΘΥΡΑ 6.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΤΟΥ.
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΤΡΕΛΑΜΕΝΩΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΙΝ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΑΝΕΛΑ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΙ ΔΗΘΕΝ , ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ , ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΟ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.
    ΕΔΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ.... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ "ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ C.L. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οσοι εχουν την δυνατοτητα και τον χρονο στο εμιλεον!!εγω το θεωρω καθηκον να παω και αν εχω κατεβει αγρινιο,θα ειμαι σιγουρα εκει..να δουμε πωσ ο κοσμοσ δεν ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ..παναιτωλικεσ καλησπερεσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φιλε admin με ποιο ακριβως κριτηριο δεν ανεβασες το μνμ που εστειλα το μεσημερι....πολυ ωραιο μπλογκ λες καθαρα οτι θες....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. tespa δεν πειραζει φιλε...εγραψα κατι σχετικα με τις διαδηλωσεις στο αργινιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.