Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Ο Σρέντιαν Μπλάζιτς στο Onsports

Πανευτυχής που επιστρέφει στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναιτωλικού δηλώνει στο Onsports ο Σρέντιαν Μπλάζιτς και συμπληρώνει ότι ανυπομονεί να ξεκινήσουν οι επίσημες υποχρεώσεις για να ζήσει την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί του.
Ο γκολκίπερ από το Μαυροβούνιο παραχώρησε συνέντευξη στο Onsports και μίλησε για τις επαφές του με τον Παναιτωλικό, τον Μπάμπη Τεννέ και τον Φώτη Κωστούλα, τις πληροφορίες που πήρε από τον Νεμάνια Βούκοβιτς, τις εμπειρίες που κέρδισε από το πέρασμά του από τη Σταντάρ, τις τέσσερις γυναίκες της ζωής του και τις σπουδές του στη Νομική…

Επιστροφή έπειτα από έναν χρόνο. Φαίνεται ότι σε κυνηγά η Ελλάδα…
«Αλήθεια είναι αυτό. Όταν έφυγα είχα πει ότι θα έρχομαι συχνά στην Ελλάδα, αλλά δεν πίστευα ότι θα γινόταν τόσο γρήγορα και μάλιστα για να παίξω σε ελληνικό σύλλογο. Η εξέλιξη αυτή πάντως με χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί έχω περάσει πολύ όμορφα στη χώρα σας»

Πόσο καιρό συζητούσες με τον Παναιτωλικό;
«Οι επαφές με τον Παναιτωλικό ξεκίνησαν πριν από δύο περίπου εβδομάδες.  Μίλησα με τη διοίκηση του κλαμπ, τα βρήκαμε και αποφάσισα να αποδεχθώ την πρόταση, ωστόσο έπρεπε να βρω τρόπο να σπάσω το συμβόλαιό μου με τη Σταντάρ. Από τη στιγμή που τα κατάφερα, όλα πήραν τον δρόμο τους».
Εκανες και έρευνα για τη νέα σου ομάδα;
«Οντως έκανα έρευνα για τον Παναιτωλικό. Αρχικά μίλησα με τον Νεμάνια Βούκοβιτς και μου είπε τα καλύτερα λόγια για τις συνθήκες που επικρατούν στην ομάδα και για την οργάνωσή της. Όταν πήγα στο Αγρίνιο είδα με τα μάτια μου ότι όλα όσα μου μετέφερε ο ήταν αλήθεια. Ο Παναιτωλικός διαθέτει πολύ όμορφο γήπεδο, οργανωμένο αθλητικό κέντρο, αλλά το σημαντικό είναι ότι έχει όραμα και φιλοδοξίες. Αυτό είναι πολύ βασικό για την απόφαση κάθε ποδοσφαιριστή. Για να είμαι ειλικρινής, αρχικά φοβόμουν να έρθω στην Ελλάδα λόγω των όσων μάθαινα για την οικονομική κρίση. Βλέποντας όμως πως δουλεύει ο Παναιτωλικός, οι όποιες φοβίες μου ξεπεράστηκαν. Επαιξε ρόλο η παρουσία του κ. Τεννέ στον πάγκο, καθώς είχαμε συνεργαστεί στον Λεβαδειακό και ξέρω πως δουλεύει, όπως επίσης και ο χαρακτήρας του κ . Κωστούλα. Εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που μου μίλησε, το πόσο ήρεμος και σοβαρός ήταν και το πόσο σεβόταν τον άνθρωπο που είχε απέναντί του»
Τι άλλες προτάσεις είχες;
«Ενδιαφέρον για μένα έδειξαν ομάδες από την Πολωνία, τη Ρωσία και την Ολλανδία. Στα χέρια μου, όμως, δεν είχα επίσημη πρόταση και δεν ήθελα να περιμένω. Όταν προέκυψε το ενδιαφέρον του Παναιτωλικού και αφού κατάλαβα ότι η προοπτική ήταν σοβαρή, δεν το σκέφτηκα παραπάνω. Αυτό που εγώ ήθελα ήταν να βρω μια ομάδα στην οποία θα έχω χρόνο συμμετοχής, ώστε να γίνω νούμερο ένα στην Εθνική Μαυροβουνίου. Τα λεφτά δεν αποτέλεσαν κίνητρο. Αν έπαιζαν ρόλο στην απόφασή μου, θα έμενα στη Σταντάρ όπου είχα πολύ καλό συμβόλαιο».
Ο Παναιτωλικός φιλοδοξεί να μονιμοποιηθεί στη μεγάλη κατηγορία, ωστόσο πρόκειται για καινούρια ομάδα που δεν έχει εμπειρία από τη Σούπερ Λίγκα. Πώς πρέπει να ξεπεραστεί αυτό το ‘πρόβλημα’;
«Νομίζω ότι ήδη γίνεται προσπάθεια να ξεπεραστεί, καθώς  οι παίκτες που αποκτήθηκαν είναι ποδοσφαιριστές πρώτης γραμμής με πολλή εμπειρία. Αναφέρω ενδεικτικά τους Χαριστέα και Καμαρά που έχουν πολλές παραστάσεις από ανώτερα πρωταθλήματα από το ελληνικό. Η ομάδα βαδίζει στον σωστό δρόμο και δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα»
Δηλαδή θεωρείς ότι θα πρέπει να θέσετε ως στόχο κάτι περισσότερο από την παραμονή;
«Για κάθε καινούρια ομάδα, πρωταρχικός στόχος θα πρέπει να είναι η παραμονή. Αυτό δεν αλλάζει. Θεωρώ όμως ότι μπορούμε να τον υλοποιήσουμε σχετικά γρήγορα για να κυνηγήσουμε ένα καλό πλασάρισμα στη βαθμολογία. Ο Παναιτωλικός έχει ποιοτικό ρόστερ, οργάνωση και πολύ κόσμο, όλα όσα δηλαδή πρέπει να διαθέτει μια ομάδα για να πετύχει το κάτι παραπάνω».
Μια που αναφέρθηκες στον κόσμο, στον Λεβαδειακό δεν είχατε πολλή υποστήριξη. Τώρα θα αγωνίζεσαι σε γεμάτο γήπεδο. Είναι αυτό κάτι που σε... εξιτάρει;
«Ο χρόνος που πέρασα στη Σταντάρ Λιέγης με βοήθησε πολύ σε αυτόν τον τομέα. Υπό την έννοια ότι πάντα αγωνιζόμουν σε γεμάτα γήπεδα και μάλιστα η ατμόσφαιρα ήταν πολύ θερμή. Στα πρώτα δύο παιχνίδια, ένιωθα πολύ πιεσμένος. Από το τρίτο και έπειτα, όμως, οι γεμάτες εξέδρες αποτελούσαν τη δύναμή μου. Ακούω και μαθαίνω αρκετά για τους οπαδούς του Παναιτωλικού. Ότι είναι πολύ εκδηλωτικοί και ακολουθούν παντού την ομάδα. Εννοείται πως αυτό με εξιτάρει και ειλικρινά ανυπομονώ να ξεκινήσουν οι επίσημες υποχρεώσεις»
Αλήθεια, τι κέρδισες από το πέρασμά σου από τη Σταντάρ;
«Εκτός από το ότι νιώθω πιο έμπειρος, νιώθω πλέον και πιο ήρεμος. Παίζω λιγότερο με το συναίσθημα και περισσότερο με το μυαλό. Σίγουρα βελτιώθηκα στο παιχνίδι με τη μπάλα στα πόδια. Γενικότερα, αισθάνομαι ότι έγινα καλύτερος τερματοφύλακας»
Εχεις πλέον άλλα δύο, δίδυμα κοριτσάκια εδώ και ενάμιση μήνα και μια μεγαλύτερη κορούλα. Τέσσερις γυναίκες σε οικογένεια…
«Ισως περνώ την καλύτερη φάση της ζωής μου. Είμαι πολύ ευτυχισμένος και πολύ ήρεμος και σίγουρα νιώθω φανταστικά με τέσσερις γυναίκες στο σπίτι. Αργότερα βέβαια θα γιγαντωθούν τα άγχη που θα έχω ως πατέρας, αλλά προς το παρόν το απολαμβάνω. Βέβαια, έχουν αυξηθεί οι ευθύνες μου και πρέπει να είμαι ακόμα πιο συγκεντρωμένος στη δουλειά μου. Η ισορροπία στη ζωή μου θα με βοηθήσει πολύ στο ποδόσφαιρο»
Τελείωσες με τη Νομική;
«Όχι, μου έχουν μείνει 2-3 μαθήματα ακόμα. Δεν είναι εύκολο να συνδυάσεις σπουδές και ποδόσφαιρο, τουλάχιστον όταν παίζεις επαγγελματικά. Κάποια στιγμή όμως θα τελειώσω και με τη νομική και ίσως συνδυάσω αργότερα τις σπουδές με το ποδόσφαιρο αναλαμβάνοντας διοικητικό ή συμβουλευτικό ρόλο σε κάποιο σύλλογο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.