Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Χαριστέας: «Βρίσκω σιγά- σιγά τον εαυτό μου…»

Για τους λόγους που τον οδήγησαν να πάρει την απόφαση να επιστρέψει στην Ελλάδα για χάρη του Παναιτωλικού μίλησε ο Άγγελος Χαριστέας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6.

Ο έμπειρος επιθετικός τόνισε πως η ομάδα του Αγρινίου τού παρέχει όλα τα εφόδια για να βρει τον καλό του εαυτό, ενώ ισχυρίστηκε πως δεν θα έλεγε όχι σε μία πιθανή επιστροφή του στην Εθνική, χωρίς όμως αυτό να είναι ο πρωταρχικός του στόχος σε αυτή τη φάση της καριέρας του.

Οι δηλώσεις του Χαριστέα:

Για το πρώτο γκολ που πέτυχε φέτος στη Σούπερ Λίγκα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης:

«Ήταν τακουνάκι, όντως, κι όπως μου είπαν χρειαζόταν ριπλέι για να το καταλάβει κάποιος».

Για την απόφαση να επιστρέψει στην Ελλάδα για τον Παναιτωλικό:

«Με είπανε τρελό που γύρισα. Μου έλεγαν ότι κάνω λάθος που επιστρέφω στην Ελλάδα για μία μικρή ομάδα. Εγώ δεν άκουσα κανέναν και πήρα την απόφαση με την καρδιά μου. Το μόνο που κοίταξα ήταν ότι θα έρθω σε μία ομάδα και θα παίξω για να βρω τον εαυτό μου. Είμαι περίπου δύο μήνες εδώ και αισθάνομαι πάρα πολύ καλά. Βρήκα ένα κλίμα πάρα πολύ όμορφο. Για μένα ήταν τεράστια η πρόκληση να επιστρέψω στην Ελλάδα μετά από τόσα χρόνια στο εξωτερικό. Μέχρι τώρα αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και πιστεύω πως αυτή η χρόνια θα είναι εξαιρετική».

Για τη διαφορά του ελληνικού πρωταθλήματος με αυτά που αγωνίστηκε στο εξωτερικό:

«Εμένα, όπου και να βρίσκομαι, μου αρέσει να βλέπω τα πράγματα θετικά. Ξεκίνησε όμως ένα πρωτάθλημα χωρίς να ξέρουμε όλες τις ομάδες που θα λάβουν μέρος. Υπάρχει μία… ανοργανωσιά αυτή τη στιγμή που δεν τη συναντάς στο εξωτερικό».

Για την οργάνωση του Παναιτωλικού:

«Η ομάδα του Παναιτωλικού λειτουργεί σε πάρα πολύ καλά πρότυπα σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες της Ελλάδας. Όταν
ξεκίνησαν οι συζητήσεις ο πρόεδρος μου είπε ‘’έλα για δύο ημέρες να κάτσεις στην πόλη, να δεις αν σου αρέσει και μετά μου απαντάς’’. Δεν χρειάστηκα περισσότερο χρόνο για να πω ‘ναι’. Αποφάσισα να μείνω λόγω του προπονητικού πιο πολύ. Οι χώροι του είναι εξαιρετικοί και δεν πίστευα ότι θα συναντούσα κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Αυτό δείχνει ότι η ομάδα θέλει να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα στον κάθε ποδοσφαιριστή.

Για τους στόχους του Παναιτωλικού και για το αν θα κάνει την υπέρβαση:

«Βλέποντας το ελληνικό πρωτάθλημα και συγκρίνοντας την ομάδα μας με τις υπόλοιπες, πιστεύω ότι παίζουμε πάρα πολύ καλό ποδόσφαιρο. Θα είμαστε ανταγωνιστικοί στο φετινό πρωτάθλημα. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλοί ποδοσφαιριστές στο ρόστερ, οι οποίοι φέτος παίζουν για πρώτη φορά στη Σούπερ Λίγκα. Οπότε, χρειάζονται ένα διάστημα προσαρμογής και πιστεύω πως βήμα- βήμα θα ανέβει η απόδοσή μας…».

Για την Εθνική:

«Έχει περάσει ένας χρόνος που δεν βρίσκομαι στην Εθνική και είναι σαν να έχει περάσει μία εβδομάδα. Αγχώνομαι σε κάθε παιχνίδι της ομάδας και την παρακολουθώ πολύ στενά. Μετά από κάθε αγώνα μιλάω με τα παιδιά στο τηλέφωνο, είτε με τον Κατσουράνη, είτε με τον Καραγκούνη».

Για το αν πιστεύει πως υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει στην Εθνική:

Ήρθα στον Παναιτωλικό να βρω τον εαυτό μου. Δεν σκέφτομαι ότι πρέπει να τα πάω καλά για να γυρίσω στην Εθνική. Τα κίνητρά μου είναι διαφορετικά. Τον τελευταίο χρόνο δεν ήμουν σε πολύ καλή κατάσταση. Τώρα πλέον σιγά- σιγά νιώθω πως βρίσκω τον εαυτό μου. Χαίρομαι που είμαι σε μία ομάδα, στην οποία θα αγωνίζομαι κάθε εβδομάδα. Οι φίλαθλοι, μερίδα των οποίων ίσως και να είχε άσχημη άποψη για μένα, θα με βλέπουν πιο συχνά και θα καταλάβουν την αξία μου. Αυτός είναι ο πρωταρχικός μου στόχος. Από εκεί και πέρα, είναι θέμα του προπονητή το αν με χρειάζεται στην Εθνική. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο φυσικά είμαι ανοιχτός. Δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα ηλικίας. Άλλωστε, ο πρώτος σκόρερ της Γερμανίας, ο Κλόζε, είναι μεγαλύτερος από μένα…».

2 σχόλια:

  1. http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/sth-d-ethnikh-olympiakos-voloy-kai-kavala.1370616.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΓΕΛΕ,ΠΑΙΞΕ ΤΗ ΜΠΑΛΛΑ ΣΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΝΕΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.