Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Mπακάκης: Στην ΑΕΚ έδειξαν ότι με υπολογίζουν!

Για την νέα πρόκληση της καριέρας του και τον τρόπο που τον προσέγγισε ο Δημήτρης Μελισσανίδης, μίλησε ο Μιχάλης Μπακάκης!

Ο νεαρός άσος που αυτές τις μέρες κάνει τις τελευταίες προπονήσεις του με τον Παναιτωλικό, μίλησε στην εκπομπή ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ του ΑΧΕΛΩΟΣ ΤV για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ, για τον τρόπο που του έδειξε εμπιστοσύνη ο Δημήτρης Μελισσανίδης, ενώ αναφέρθηκε και στα όσα έζησε με την ομάδα του Αγρινίου σε μια πετυχημένη σεζόν!



Διαβάστε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του Μπακάκη:

Για το γεγονός ότι... επιστρέφει στην Football League: «Όταν πας σε μια ομάδα σαν την ΑΕΚ με τόσο κόσμο, ιστορία και βαριά φανέλα θεωρείς ότι αυτή η χρονιά θα είναι ένα γρήγορο πέρασμα προς την Σούπερ Λιγκ όπου θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Γνωρίζω καλά την κατηγορία με τον Παναιτωλικό. Η ΑΕΚ θα κάνει αρκετά δυνατή ομάδα με υψηλό επίπεδο ώστε να ανέβει εύκολα. Έχω εμπειρίες από την Α΄εθνική και αυτό θα με βοηθήσει να πάω καλά».

Για το αν θα έχει άγχος στην νέα του ομάδα: «Άγχος θα υπάρχει γιατί πρέπει να ανέβουμε αμέσως αλλά και με καλό ποδόσφαιρο. Ο κόσμος θέλει να δει πολλά, θέλει να δει την ΑΕΚ καλύτερη από όλους. Θα υπάρχουν πολλοί νέοι παίκτες και θα χρειαστεί χρόνος για να υπάρχει χημεία, αλλά νομίζω αυτό θα γίνει με δουλειά και με τις οδηγίες του προπονητή».

Για την... Ελληνοποίηση της ΑΕΚ: «Καλό που υπάρχουν νέα παιδιά. Ο κ. Μελισσανίδης δίνει ευκαιρίες σε Έλληνες να δείξουν ότι έχουν ταλέντο και μπορούν να διακριθούν. Είναι στο χέρι των παικτών να δείξουν ότι αξίζουν».

Για την περσινή ανανέωση με τον Παναιτωλικό: «Έκανα μια καλή χρονιά. Είχα προτάσεις, αλλά τότε πίστευα ότι το πιο σημαντικό θα είναι να μείνω στον Παναιτωλικό. Ήξερα πως θα βοηθηθώ και θα βοηθήσω. Θα ήταν σκαλοπάτι για μένα να κάνω το βήμα παραπάνω. Είχα προτάσεις κι από εξωτερικό, κι από Σούπερ Λίγκα αλλά νομίζω έκανα την καλύτερη επιλογή».

Για το αν είχε προτάσεις από άλλες ομάδες: «Ο μάνατζερ μου μιλούσε με Ολυμπιακό, αλλά επίσημη πρόταση δεν είχε η ομάδα κι αυτό έλεγα πάντα. Μόλις ήρθε η πρόταση της ΑΕΚ με ενημέρωσε ο κ. Μπελεβώνης, αποφασίσαμε από κοινού με την ομάδα αφού ο Παναιτωλικός δεν μου έκοψε τον δρόμο για μεταγραφή και τον ευχαριστώ. Από την ημέρα της ανανέωσης μου είπαν ότι αν έρθει μια πρόταση δεν θα μου κόψουν την καριέρα κι αυτό το εκτίμησα πολύ».

Για το τι τον... κέρδισε στην ΑΕΚ: «Πολύ σημαντικό ήταν ο τρόπος που μου μίλησε ο κ. Λυμπερόπουλος. Μου έδωσε να καταλάβω ότι στην ΑΕΚ με υπολογίζουν ως ένα από τα βασικά στελέχη. Και ο κ. Μελισσανίδης μου είπε «Μιχάλη έρχεσαι σε μια μεγάλη ομάδα και σε πιστεύουμε». Όταν ακούς αυτά έχεις ένα επιπλέον κίνητρο για να υπογράψεις».

Για το αν είναι αλήθεια ότι δοκιμάστηκε παλιότερα στην ΑΕΚ: «Αλήθεια είναι. Τα οικονομικά δεν ήταν καλά τότε στην ΑΕΚ. Μου είχαν πει να πάω προετοιμασία στην Αγγλία αλλά χωρίς συμβόλαιο να δοκιμαστώ και να υπογράψω μετά. Αλλά δεν μπορούσα ως επαγγελματίας να το ρισκάρω».

Για το ποια χρονιά θεωρεί σημαντικότερη για την καριέρα του: «Πιο σημαντική χρονιά θεωρώ την περσινή, όπου έκανα καλές εμφανίσεις και καθιερώθηκα. Φέτος ήταν ένα στοίχημα για να πάρω χρόνο, να πάω καλά και να βοηθήσω. Σημαντικό ρόλο έπαιξε ο κ. Χάβος μου έδωσε ευκαιρίες να δείξω ποιος είμαι. Τον δικαίωσα και χαίρεται γι' αυτό».

Για το κεφάλαιο εθνική ομάδα: «Μακάρι κάποια στιγμή να κληθώ και στην εθνική Ελλάδος».
Για τον ανταγωνισμό με Γκάλο όταν αποκτήθηκε: «Είχα στο μυαλό ότι είναι καλός παίκτης με ποιότητα και ήρθε να βοηθήσει. Εγώ αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν εξ αρχής να δουλέψω περισσότερο και να κερδίσω θέση είτε παίξω ως δεξί μπακ, είτε ως χαφ».

Για τα ματς που θυμάται εντονότερα φέτος: «Ο αγώνας με τον Ολυμπιακό, η νίκη με τον Παναθηναϊκό και το ματς που κερδίσαμε στο άδειο γήπεδο τον ΠΑΟΚ και έκανε ντεμπούτο στην Σούπερ Λίγκα»
Για το πέναλτι στο Καραϊσκάκη: «Δεν ξέρω αν δίνεται αυτό το πέναλτι. Βρήκα μπάλα πρώτα με το κεφάλι και μετά με το χέρι. Ήταν πολύ κοντινή η απόσταση»

Για το ματς που θέλει να ξεχάσει: «Με την Βέροια δεν ήμουν καλός κι εγώ και η ομάδα και λέγονταν διάφορα. Δεν κερδίσαμε και αυτό δεν μας άρεσε. Είχαμε επηρεαστεί όλοι μας».

Για πρόσωπα που θεωρεί... αδέρφια του: «Από τα πρώτα χρόνια ο Μάκης ο Μπελεβώνης ο γενικός αρχηγός που με βοήθησε πάρα πολύ και ο καλύτερος μου φίλος ο Χουσείν Μουμίν. Με συμβούλευσε για το καλό μου και ό,τι μου είπε έπεσε μέσα».

Για προπονητές που τον βοήθησαν στην καριέρα του: «Ο κ. Νταλαπέρας που με έβαλε να παίξω στον Παναιτωλικό, ο κ. Πετράκης που είχα στα Χανιά και φυσικά ο κ. Χάβος που με εμπιστεύτηκε ακόμη και στην Σούπερ Λίγκα».

Για τον παίκτη που θαυμάζει: «Ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο παίκτης που έχει τα πάντα ως ποδοσφαριστής».

Για τον νέο Παναιτωλικό που θα έχει πολλές αλλαγές: «Όλοι προβληματίζονται γιατί του χρόνου το πρωτάθλημα θα ναι πιο δύσκολο καθώς πέφτουν και 4 ομάδες. Αλλά πιστεύω διοίκηση και προπονητής θα βρουν λύσεις για να κάνει η ομάδα το βήμα παραπάνω. Ακόμη να βγει και Ευρώπη γιατί δεν έχει τίποτα να ζηλέψει».

Για τον... νέο Μπακάκη: «Και στην ομάδα υπάρχουν νέα παιδιά με ταλέντο όπως ο Παπουτσογιαννόπουλος, αλλά και στην Κ20 υπάρχει ταλέντο. Μακάρι να υπάρξουν πολλοί καλύτεροι από τον Μπακάκη».

Για τα όνειρα του: «Να έρθει μια κλήση για την εθνική. Αλλά πρώτα από όλα να παίξω Σούπερ Λίγκα με την ΑΕΚ και να καθιερωθώ σε αυτή. Σε μια μεγάλη δύναμη στην Ελλάδα. Δεν θέλω πολλά περισσότερα αν τα πετύχω αυτά. Είναι σημαντικό».

Για την εθνική στο Μουντιάλ: «Είμαι αισιόδοξος γιατί έχουμε δείξει ότι σε μεγάλες διοργανώσεις πάμε καλά. Νομίζω ότι θα έχουμε καλή πορεία»

Το μήνυμα για τον Παναιτωλικό: «Αγάπησα την ομάδα και τον κόσμο. Πάντα θα είμαι Παναιτωλικός και στο πίσω μέρος του μυαλού μου θα είναι να ξαναγυρίσω τον Παναιτωλικό και να κλείσω την καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.