Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Μια ανάσα από τον Μάρκους Πάουλο (Vid)

Στον Παναιτωλικό έχουν αποφασίσει ποιος θα είναι ο μεσοεπιθετικός που θα έρθει στο Αγρίνιο για να κάνει την διαφορά και αυτός είναι ο Μάρκους Πάουλο.

Ο Βραζιλιάνος επιτελικός μέσος (κάτοχος ιταλικού διαβατηρίου) αγωνίζεται στην Ακαδέμικα όπου είναι και ο αρχηγός της.


Σύμφωνα με πληροφορίες του Panaitolikos1926.GR τα καναρίνια τα έχουν βρει με τον παίκτη και αν δεν προκύψει κάποιο απρόοπτο αναμένεται σύντομα στο Αγρίνιο για να υπογράψει.


Ο 27χρόνος μεσοεπιθετικός έχει βάλει με την Ακαδέμικα 7 γκολ σε 50 συμμετοχές.


5 σχόλια:

  1. Χτες το βραδυ επικοινωνησα με Δελφους και μιλησα με την Πυθια.
    Αφου εστειλε τους χαιρετισμους της στο Αγρινιo,αρχισε να πεφτει σε βαθυ υπνο και να μου λεει για ποδοσφαιριστες,για παραγοντες και για προεδρους,για φιλαθλους που γκρινιαζουν και ξαφνικα αρχισε να φωναζει ''ΓΚΟΟΟΟΟΛΛ,ΤΙ ΣΕΝΤΕΡΦΟΡΑΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ'' κι εγω εμεινα στηλη αλατος.
    Οταν ξυπνησε και της ανεφερα τι μου ειχε πει πριν απο λιγο εδειξε για λιγο να τα χανει αλλα μετα γελασε περιεργα και μου ειπε:''ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ Η ΠΥΘΙΑ'' κι εκλεισε το τηλεφωνο.
    Τι να ποω κι εγω,Πυθια ειναι,οτι θελει πινει,οτι θελει λεει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. chantzopoulousquare τοσο παικταράς ειναι; Εχει κλεισει δηλαδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε μου,ειλικρινα ΔΕΝ ΞΕΡΩ αλλα η Πυθια επιμενει οτι θα ερθουν παικταραδες,αρα οχι μονον ενας.
    Ελπιζω να δικαιωθει γιατι στο τελος εκτος απο απογοητευση εγω θα φαω και κραξιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (Ηλίας)... Πες μας ρε Chantzopoulousquare όλα αυτά που σου είπε ή Πυθία,μν μας κρατάς σε αγωνία...Η διαφορετικά πες μου τν αριθμό τς να τν πάρω τηλέφωνο να μου πει...Προσπαθούμε να μάθουμε κανένα νέο για τν ΠΑΝΑΙ και ότι έχουμε μάθει είναι από Chantzopoulousquare & gato,αντε και τν Πυθία...Τόσο καλά τα κρύβουν στ παε τα μεταγραφικα...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαγκες επειδη και εγω ξερω την πυθια που γραφει ο Chantzopoulousquare εγω οχι μονο τον επιβεβειωνω αλλα και επειδη 3 καλοκαιρια τωρα πεφτει μεσα, για το 9αρι που θα ερθει απο μονο του θα πουλησει τουλαχιστον 1000 διαρκειας.Περιμενεται ως την δευτερα στο Καρπενησι θα κελαηδησουν 3-4 νεα καναρινια.G.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.