Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Φερέιρα: «Νιώθω έτοιμος»

Προσθήκη λεζάντας
Ο Οσμάρ Φερέιρα έφτασε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναιτωλικού! Λίγο πριν πάρει το δρόμο για το Αγρίνιο, το gazzetta.gr τον συνάντησε στο «Ελ. Βενιζέλος» και παρουσιάζει τα... όνειρα και τις φιλοδοξίες του!


Το ταξίδι ήταν πολύωρο... Μπουένος Άϊρες-Φρανκφούρτη. Από την γερμανική πόλη στην Αθήνα και μετα οδικώς προς το Αγρίνιο. Κάπου εκεί, πριν μαζί με τον άνθρωπο που τον περίμενε για λογαριασμό του Παναιτωλικού κατευθυνθούν προς την πόλη της Αιτωλοακαρνανίας τον εντόπισε το gazzetta.gr. Παρά την κούραση, ήταν πρόθυμος και ιδιαίτερα ευγενικός για να πει... δυό λόγια για την νέα πρόκληση που έχει να κάνει με την παρουσία του στο Αγρίνιο!

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Ήταν μία από τις επιθυμίες μου να επιστρέψω στην Ευρώπη και τώρα με τον Παναιτωλικό έχω την ευκαιρία να την κάνω πραγματικότητα. Οπότε αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να μου δώσει ήδη μεγάλη χαρά» ήταν τα πρώτα λόγια του Φερέιρα πριν αρχίσει να απαντά στις ερωτήσεις μας!

-Σε τι αγωνιστική κατάσταση είσαι; Χρειάζεται χρόνο για τα νέα δεδομένα;
«Νιώθω έτοιμος, θέλω να βοηθήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Αυτός είναι ο στόχος μου και ο λόγος που βρίσκομαι εδώ, για να βοηθήσω την ομάδα. Θα τα δώσω όλα, λοιπόν, για να είμαι έτοιμος άμεσα. Δεν νομίζω πως θα χρειαστώ ιδιαίτερο χρόνο για να προσαρμοστώ και να είμαι «ετοιμοπόλεμος».

-Για τον Παναιτωλικό γνωρίζεις τίποτα;
«Φυσικά ξέρω την ομάδα και έχω... μελετήσει όσο πιο πολλά πρόλαβα, γιατί η μεταγραφή προέκυψε ξαφνικά. Ξέρω πως ο Παναιτωλικός έχει... ιστορία με τους Αργεντινούς και θα ήθελα να δώσω συνέχεια σε αυτό».

-Η νέα σου ομάδα έχει δημιουργήσει σπουδαία παράδοση με συμπατριώτες σου. Ξέρεις κανέναν;
«Έχω παίξει στο παρελθόν με τον Βιγιαφάνιες, ήμασταν συμπαίκτες στην Ιντεπεντιέντε. Ξέρω και τον Ρουσκουγιέδα, έχουμε παίξει ως αντίπαλοι. Τώρα, είναι η ώρα να γράψω κι εγώ την δική μου ιστορία με την ομάδα, όπως οι συμπατριώτες μου».

-Την Ελλάδα την έχεις επισκεφτεί ποτέ;

«Έχω έρθει άλλη μία φορά, όταν έπαιζα στην Ουκρανία. Τότε ήταν μόνο για πέντε ημέρες, για διακοπές στην Αθήνα και μου άρεσε πολύ. Είμαι χαρούμενος που θα είμαι εδώ, είναι μία χώρα γνωστή για πολλά πράγματα και νομίζω πως η κουλτούρα της με αυτή της Αργεντινής είναι πολύ κοντά. Αυτό θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ γρήγορα».

2 σχόλια:

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.