Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Η βράβευση του Κυριακίδη

Η απονομή του βραβείου MVP της 5ης αγωνιστικής στον Δημήτρη Κυριακίδη έγινε σήμερα. Ο τερματοφύλακας της ομάδας μας αναδείχτηκε νικητής στην ψηφοφορία που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA, συγκεντρώνοντας το 27,25% των προτιμήσεων όσων συμμετείχαν.

Το βραβείο απένειμε ο παλαίμαχος τερματοφύλακας του Παναιτωλικού κ. Κώστας Καλύβας.
Ο Δημήτρης Κυριακίδης στις δηλώσεις του τόνισε:

Για τη διάκρισή του: «Είμαι πολύ χαρούμενος για το βραβείο, που θα μου δώσει ώθηση και περισσότερη θέληση για δουλειά. Όμως, χωρίς τους συμπαίκτες μου δεν θα ήμουν αυτή τη στιγμή εδώ. Υπερβάλαμε όλοι και δώσαμε το κάτι παραπάνω για να έρθει σε εμένα αυτό το βραβείο και στην ομάδα ένας πολύτιμος βαθμός».

Που αφιερώνει το βραβείο: «Στην οικογένειά μου που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει και στην οικογένεια του Παναιτωλικού».

Για την έως τώρα πορεία της ομάδας: «Δεν ξεκινήσαμε καλά στον πρώτο αγώνα, αλλά στους δύο επόμενους δείξαμε άλλο πρόσωπο. Αυτό θέλουμε να συνεχίσουμε, κοιτάζοντας κάθε αγώνα ξεχωριστά και στο τέλος θα δούμε που θα φτάσουμε».

Για τη δική του σταθερή απόδοση και τις πολύ καλές εμφανίσεις:
«Θέλω να συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό. Δεν είναι εύκολο, αλλά γι’ αυτό δουλεύω καθημερινά. Να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος και να βοηθάω την ομάδα μου».

Για μια πιθανή κλήση στην Εθνική ομάδα: «Κάθε ποδοσφαιριστής δουλεύει στην ομάδα που είναι και γι’ αυτόν τον στόχο. Το ίδιο κάνω κι εγώ. Ελπίζω κάποια στιγμή να έρθει».







2 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ
    ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ.ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ.ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ΄΄ΑΙΛΟΥΡΟ΄΄ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΥΒΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΣ !-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.