Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Αντίο με ήττα



Δεν τα κατάφερε στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς ο Παναιτωλικός αφού γνώρισε την ήττα από τον Ολυμπιακό στο κλουβί.

Κόντρα στην ροη του παιχνιδιού οι ερυθρόλευκοι προηγήθηκαν στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό να χάνει ευκαιριες με τον Κλέσιο για να πετύχει κάποιο γκολ.

Ο Χάβος έχοντας πολλές απουσίες έδωσε χρόνο στους μικρούς με τον Βακράκο να κάνει ντεμπούτο ως βασικός.

Παναιτωλικός - Ολυμπιακός 0-2


Ο Ολυμπιακός ήταν λίγο καλύτερος στην αρχή του παιχνιδιού χωρίς όμως να κάνει μεγάλη ευκαιρία. Αυτη ήρθε μετά απο 18λεπτα και το σουτ του Καρντόσο που σταμάτησε στο δοκάρι. Μετα το 25λεπτο τα καναρίνια έγιναν κυρίαρχα στο παιχνίδι χάνοντας τρεις ευκαιρίες με τον Κλέσιο και τον Ρέι. Κόντρα στην ροή του παιχνιδιού και ενω ο Παναιτωλικός ήταν πολύ καλύτερος οι ερυθρόλευκοι βρήκαν το γκολ με τον Ντομίνγκες στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.



Το δεύτερο ημίχρονο δεν είχε ρυθμό με τον Παναιτωλικό να προσπαθεί να φτιάξεις κάποιες φάσεις με τον Κλέσιο χωρίς αποτέλεσμα. Οι φάσεις ήταν ελάχιστες με τον Ολυμπιακό να κλειδώνει το παιχνίδι στο 79' λεπτο με το γκολ του Ελιουνούσι. Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού ο Παναιτωλικός προσπάθησε να μειώσει χάνοντας δυο μεγάλες ευκαιρίες με τον Κλέσιο. Το γκολ δεν ήρθε τελικά και αυτό ηταν το σκορ του παιχνιδιού.




Οι καλύτερες φάσεις

1’ Έναρξη στο παιχνίδι

9' Πρώτη φάση για τον Ολυμπιακό. Σέντρα του Φιγκέιρας, ο Καρντόσο έστειλε την μπάλα άουτ με κεφαλιά.

18' Δοκάρι για τον Ολυμπιακό. Ωραία κίνηση του Καρντόσο, αλλά το σουτ του σταμάτησε στο δοκάρι.

26' Σέντρα του Κλέσιο από τα δεξιά, αλλά ο Τσοκάνης δεν μπόρεσε να πιάσει καλά την προβολή.

27' Φάση για τον Παναιτωλικό. Σουτ του Κλέσιο έξω από την περιοχή, η μπάλα πάνω απ' την εστία του Καπίνο.

31' Φάση για τον Παναιτωλικό , κεφαλιά του Κλέσιο μπλόκαρε εύκολα ο Καπίνο.

35' Ευκαιρία για τον Παναιτωλικό. Έπειτα από ατομική ενέργεια του Ρέι, η μπάλα έφτασε στον Ρόσα που σούταρε πάνω απ' την αντίπαλη εστία.

37' ΓΚΟΟΟΛ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-1 Ο Καρντόσο σημάδεψε και πάλι το δοκάρι με κεφαλιά και στη συνέχεια ο Τσόρι πήρε το ριμπάουντ κι έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.
45+1’ Τέλος Α μέρους

46’ Έναρξη Β μέρους

68' Σουτ του Βασιλούδη, η μπάλα κόντραρε και δεν πήρε κατεύθυνση προς την εστία.

74' Ευκαιρία για τον Ολυμπιακό. Ο Ελιουνούσι δοκιμάζει σουτ στην κλειστή γωνία του Κυριακίδη, που διώχνει σε κόρνερ.

74' Νέα προσπάθεια από τον Ελιουνούσι, που είδε την μπάλα να του στρώνεται έπειτα από το κόρνερ και την έστειλε άουτ.

79' ΓΚΟΟΟΛ 0-2 Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ! Ο Ελιουνούσι το κυνήγησε και τελικά πέτυχε το γκολ με σκαστό σουτ το οποίο ξεγέλασε τον Κυριακίδη.
89' Διπλή ευκαιρία για τον Παναιτωλικό. Ο Καπίνο έδιωξε το δυνατό σουτ του Ρόσα και στη συνέχεια ο Κλέσιο έστειλε την μπάλα άουτ.

90+3' Ο Καπίνο νικάει τον Κλέσιο σε τετ-α-τετ.


90+5' Τέλος της αναμέτρησης



Γήπεδο: Παναιτωλικού

Διαιτητής: Αλέξανδρος Κατσικογιάννης (ΕΠΣ Ηπείρου)

Βοηθοί: Δημήτριος Τάτσης (ΕΠΣ Ηπείρου), Ελευθέριος Καραλής (ΕΠΣ Ηπείρου)

ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ (Χάβος): Κυριακίδης, Κουτρομάνος, Χαντάκιας, Ροντρίγκες, Τσοκάνης, Παπάζογλου (76' Φεντερίκο Μπράβο), Λόπες, Ρόσα, Κλέσιο, Ρέι (80' Γιαννιώτης), Βακράκος (64' Βασιλούδης).

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Λεμονής):
Καπίνο, Φιγκέιρας, Μποτία, Ρέτσος, Ντε λα Μπέγια, Ρομαό, Μαρτίνς (58' Ανδρούτσος), Ελιουνούσι, Ντομίνγκες (64' Μπουχαλάκης), Μαρίν (75' Μανθάτης), Καρντόσο.

Γκολ: - / 37' Ντομίνγκες, 79' Ελιουνούσι

Κάρτες: 24' Ροντρίγκες / 57' Μποτία

124 σχόλια:

  1. εγω θα ελεγα αντιο με μια αξιοπρεπη εμφανιση μετα απο τοσο καιρο
    το εχω ξαναπει... προσωπικα γουσταρω να βλεπω την ομαδα να παιζει μπαλα και τους παιχτες να τα δινουν ολα κι ας μην παρουμε το αποτελεσμα που μας αξιζει, παρα να βλεπω την απολυτη μετριοτητα των τελευταιων 2 ετων
    σημερα ειδα παθος και σιγουρα αξιζαμε την ισοπαλια, με μια εντεκαδα χωρις πολλους βασικους και κοντρα στον πρωτο της καταταξης
    δυστυχως δεν τελειωσε η χρονια με ενα γκολ στην εδρα μας...

    για τον σημερινο αγωνα θελω επισης να πω πως θα μπορουσαμε να κανουμε περισσοτερες τελικες αν οι μεσοεπιθετικοι μας επιχειρουσαν πιο γρηγορα το σουτ καθως καναν πολλες φορες καταχρηση ντριμπλας
    ο κλεσιο ηταν πολυ καλος αλλα πρεπει να μαθει να πλασαρει, δεν χανεται αυτο που εχασε απ τα 10 μετρα με τον καπινο εξουδετερωμενο..

    εχω να πω παρα πολλα ακομα γι περιμενω ενα αρθρο μεσ στη βδομαδα για να γραψω για τη χρονια που τελειωσε, για το καλοκαιρι που ερχεται και αλλα πολλα..
    καληνυχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσπαθησε η ομαδα οσο μπορουσε το ξεραμε φετος οτι ειναι τερμα αποτυχημενη η χρονια μετα τις για αλλη μια φορα λαθος κινησεις του μπατσου σε μεταγραφικα και κυριως επικονωνιακα. Κοσμος στο τελος αξιζει απειρα ρισπεκτ. Ο,τι καλυτερο η γονατια του ροσα στον γαυρο εκεινον ξκαι οι γιουχες στην αλλαγη. Τους ποναει που δεν ειμστε μαγαζι τους και αυτο ειναι ο,τι καλυτερο για το αγρινμιο. Εκτος βεβαια απο 5-6 μεταμοντερνους στην μεγαλη που μου χειροκροτησαν παιχτη που φοραει την πιο βρωμικη φανελα. ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΝΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΤΟ ΧΟΥΘΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε εισαι απλα φανατισμενος και αμφιβαλλω αν εισαι παναιτωλικος
      μαλλον παναθηναικος ή αεκ εισαι
      το να θεωρεις οτι καλυτερο τη γονατια του ροσα (που εγινε καταλαθος φυσικα) σε εναν αντιπαλο παιχτη και τη γιουχα στο τελευταιο παιχνιδι ενος απ τους λιγους μεγαλους παιχτες που εχουν παιξει στην ελλαδα τα τελευταια χρονια και δεν εχει προκαλεσει, αυτο μου δειχνει.. οτι εχεις απλα κομπλεξ

      προσωπικα δε θελω τετοιους φιλαθλους, εχει διαφορα το αγαπω την ομαδα μου απ το μισω τον αντιπαλο
      και πριν πεις οτι ειμαι ολυμπιακος κτλ μαθε οτι υποστηριζα παναθηναικο (πλεον μου ειναι ψιλοαδιαφορος)

      Διαγραφή
    2. Η γιουχα πήγαινε και σε αυτούς που τον χειροκρόταγαν αλλά και προς τον παίχτη γιατί στο πρώτο ημίχρονο κόλλησε στον χαντάκια.Εδω είναι Αγρίνιο και οποιαδήποτε ομάδα έρχεται εδώ θα πρέπει να έχει αυτή την αντιμετωπίση και αν σου αρέσει γιατί ότι ο Παναιτωλικός βρίσκεται στην Α εθνική πονάει πολλους τα τελευταία χρόνια.Βαρεθηκαμε πια με αυτόν τον "πολιτισμό" σας

      Διαγραφή
    3. Το αγρινιο δεν ειναι φιλοξενο ειδικα για αυτους που μας εριξσαν κατηγορια το '12, μας εχουν στερησει την ωραια μπαλιτσα στην ελλαδα με την βρωμια τους και την πρεζα που πουλανε. Γι αυτο εννοειται γιουχες στους βρωμο-λιμανισιους και κλωτσιες απο παιχτες. Ουτε χερια δεν επρεπε να δινουν. Δεν εισαι παναιτωλικος και δεν καταλαβαινεις.

      Διαγραφή
    4. 6.47 ξέρεις γιατί εκφράζεσαι με αυτό τον τόνο και με ύβρεις και συκοφαντίες τέτοιου τύπου? γιατί απλούστατα δεν έχεις φάει εσύ ποτέ σου κατραπακιές και κλωτσιές για να έρθεις στα ίσια σου. δειλέ._

      Διαγραφή
    5. 7¨10 σε ποαναει αλλα ετσι ειναι. Ο προεδρος σου πουλαει πρεζα και συ το βουλωνεις επειδη σε πληρωνει. Ειστε ενα ματσο υποδουλωμενα γαυρακια στον εκαστοτε προεδρο, ειστε ολοι χρυσαυγιτες, ειστε η ξεφτιλα των οπαδων και η ομαδα σου ειναι οτι πιο σιχαμερο υπαρχει. ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΤΩΛΙΚΟΣ. Οσο για το που τις εχω φαει εγω απο μπατσους και αλλους οπαδους για τον παναιτωλικο απο το 1993 και μετα δεω προκειται να τις φας εσυ για να υποστηριξεις την βρωμομαδα σου ουτε σε 10 ζωες, γιατι παντα ειστε με τους μπατσους και την εξουσια παρεα. ΙΣΟΒΙΑ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ

      Διαγραφή
  3. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΧΥΤΕΡΟ(ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑΝ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ) ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗ ΠΩ ΚΑΚΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κωστούλας δεν πουλάει γιατί δεν υπάρχει αγοραστής.Τέλειωσε μια αποτυχημένη χρονιά που γρήγορα πρέπει να ξεχαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στην ομάδα για την αξιοπρεπή εμφάνιση απέναντι στον γαυρο.κριμα για τον κόσμο που ήρθε στο γήπεδο αλλά δεν πειράζει,του χρόνου θα έχει και παλμό το γήπεδο.δεν μας ήθελε η μπάλα.ο κουτρουμανος έδειξε ότι αξίζει να παίζει βασικος μετά αυτή την εμφάνιση.

    ΥΓ:α ρε κότες γαύροι.φωναζατε στο γκολ αλλά μέρα να σας πήγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Admin με ξενερωσες. Περιγραφεις γκολ εναντιον του Τριτορμου με 3 ομικρον (δηλαδη γλεντοντας το). Εξηγησε το αλλιως κλειστο το σαιτ.Μονο Πανε!!!! Artex

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!! ΘΕΟΣ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Προφανώς και το έχει πάρει από κάποια σελίδα που ανέλυσε το παιχνίδι και δεν το έγραψε μόνος του

      Διαγραφή
  7. Κρατάω ότι μετά το 85 το γήπεδο ξεσηκώθηκε παρά την ήττα της ομαδος με 0-2.Του χρόνου έρχονται τα καλύτερα και επιτέλους το γήπεδο θα ξανά γίνει κλουβί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδή ήμουνα στην θύρα 2 όπου κάποιοι χειροκρότησαν τον Ντομινγκες στην αλλαγή του και κάποιοι πανυγηρισαν τα γκολ του Ολυμπιακού θέλω να πω κάτι που με πείραξε.Ολοι αυτοί οι ένθερμοι υποστηρικτές του Παναιτωλικού που ξελαριγκιαστικαν να βρίζουν τον Λεμονή τον Μαρινάκη και τον Πειραιά, όταν όλο το γήπεδο φώναζε ΠΑΝΑΙ ωλέ δεν έβγαλαν ούτε άχνα.Μαλλον ειναι σημαντικότερο γιαυτους να βγάζουν στο γήπεδο τα απωθημένα τους και τα αντί ολυμπιακά τους συναισθήματα παρά να ενισχύουν και να εμψυχώνουν την ομάδα μας.Ειναι οι ίδιοι που σε κάθε αγώνα βρίσκουν κάποιον παίχτη της ομάδα μας να κράξουν απο το πρώτο κιόλας λεπτό και που συνεχώς γκρινιάζουν για τον προπονητή τους παίχτες και την διοίκηση.Καλυτερα να μένουν λοιπόν στο σπίτι τους γιατι και κουραστικοί ειναι και δεν βοηθάμε έτσι την ομάδα.Στο γήπεδο πάμε πρώτα να φωνάξουμε για την ομάδα μας και να την ενισχύσουμε και όχι για να γκρινιάζουμε συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Χάβος δείχνει πως ακόμη ψάχνεται για τους παίχτες και τις θέσεις που τους ταιριάζουν.Η ομάδα παίζει άσχημο ποδόσφαιρο και δεν έχει τον παίχτη που θα την παρασύρει και θα ηγηθεί στην διάρκεια του παιχνιδιού.Καποιοι παίχτες δείχνουν να παίζουν πρώτα για τον εαυτό τους και λιγότερο για την ομάδα.Αρκετοι παίχτες ειναι υπερτιμημένοι και δεν μπορούν να κάνουν παραπάνω απο όσα έχουν δείξει.Η ομάδα χρειάζεται σοβαρή ενίσχυση και ξεκαθάρισμα του ροστερ, και κυρίως να κοιτάξει και προς την Ελληνική αγορά.Τοσο στην άμυνα όσο στο κέντρο αλλά και στην επίθεση χρειάζεται παίχτες καλύτερους απο αυτούς που υπάρχουν.Οι μικροί για να γίνουν καλύτεροι και να εξελιχθούν θέλουν δίπλα τους άλλου τύπου παίχτες και όχι παίχτες σαν τον Κλεσιο και τον Ροσα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για ποιους μικρους μιλας?
      γιατι και ο κλεσιο και ο ροσα δεν ειναι μεγαλοι, 23 χρονων ειναι και μαλιστα ειναι απ τα ακριβοτερα περιουσιακα σου στοιχεια γιατι μπορει να τους πουλησεις του χρονου..
      αλλα ναι χρειαζεται και ενας "μαρτινεζ" να τους διδαξει λιγο ;p

      Διαγραφή
  10. Πιστεύω οτι φέτος ένας λόγος που δεν πήραμε αποτελέσματα ήταν η αστοχία στο τελικό σούτ. Κάτι που το είδαμε και χθές απο τον Κλέσιο. Οταν χάνεις αυτά δηλ. τα άχαστα τότε τι αποτέλεσμα να πάρεις. Απο οτι θυμάμαι τα τελευτάια χρόνια ένας ήταν ο γκολντζής που έκανε την διαφορά, ο Μορένο. Δυστυχώς όμως μας έφυγε.

    Σε οποιαδήποτε περίπτωση θεωρώ οτι καλώς στάθηκε η ομάδα χθές απέναντι στον Ολυμπιακό.

    Τώρα οταν λέμε ήταν μια αποτυχημένη χρονιά σημαίνει οτι βρήκαμε και τι πρέπει να κάνουμε για να λύσουμε και τα όποια θέματα που συντέλεσαν σε αυτό. Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι την επόμενη σαιζόν θα πρέπει να πάμε πολύ καλά.

    Ελπίζω να έχουμε ευχάριστες ειδήσεις τις επόμενες μέρες και να περιμένουμε με χαρά τον Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο καλύτερος παίχτης φέτος ήταν ο Κυριακίδης μακράν ο πιλυτιμοτερος χωρίς αυτόν θα είχαμε πέσει από τον πρώτο γύρο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΟΥΛΑ, Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΕΙΧΕ 80 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ.Σ ΑΥΤΑ ΤΑ 80 ΧΡΟΝΙΑ,ΑΝΕΒΗΚΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ[1954-55], ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΙΚΗΜΕ ΜΕΣΟΝ [ΑΦΟΥ ΔΙΑΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΛΙΟΣΙΑ,ΕΠΡΕΠΕ ΒΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΙ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ]. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΕ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΜΕΣΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ,ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ Γ.Γ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΕ!!!!!ΑΠΟ ΤΟ 1987ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΠΟ ΤΟ 2005,ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΟΥΛΑ.ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ 18 ΧΡΟΝΙΑ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΜΙΣΘΟΥΡΕΣ,ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ,ΑΕΡΙΤΖΗΔΙΚΑ ΛΕΦΤΑ,Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ....ΚΑΤΑΔΙΚΟΣ.ΤΡΕΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΣΤΗΝ Δ ΕΘΝΙΚΗ,ΕΝΝΙΑ ΣΤΗΝ Γ ΚΑΙ ΕΞΙ ΣΤΗΝ Β.ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΟΥΛΑ,Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ Γ,ΤΡΙΑ ΣΤΗΝ Β,ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΣΤΗΝ SUPERLEAGUE,ENΩ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ.ΟΤΑΝ ΞΕΧΝΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝΑ ΠΡΙΝ.ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ.<> ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω φιλε, εχει κανει σιγουρα αρκετα λαθη και ο κωστουλας αλλα δε γινεται να μην αναγνωρισουμε το εργο του, η ομαδα εχει ανεβει επιπεδο παντου..
      εχει γηπεδο, προπονητικες εγκαταστασεις, δε χρωσταει πουθενα, παιζει α εθνικη, επικοινωνιακα τα εχει καταφερει αριστα και μας αναγνωριζουν ολοι οι ελληνες φιλαθλοι και τελος συνεργαζεται ακομα και με μεγαλες ομαδες και μανατζερ του εξωτερικου..

      τα ειπες ολα φιλε, εγω απλα να προσθεσω "να γουσταρουμε οτι συμβαινει τωρα γιατι δεν ξερεις τι θα σου φερει το αυριο" γενικα στη ζωη, αλλα και με την ομαδα..

      Διαγραφή
    2. ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ. Kostas

      Διαγραφή
    3. Μόνο στο θέμα της επένδυσης-αναμόρφωσης του γηπέδου και σε διάφορα εξωαγωνιστικά θέματα μπορούμε να δώσουμε εύσημα στον Κωστούλα σε σύγκριση με παλιότερους ιδιοκτήτες και διοικήσεις της ομάδας. Αντίθετα, στα αγωνιστικά δεν κατάφερε σημαντικά πράγματα (και απέτυχε τις περισσότερες χρονιές) αν σκεφτείς τους αντιπάλους που είχε όλα τα προηγούμενα χρόνια απο τότε που ανέλαβε, τα χρήματα που είχε και ξόδεψε άσκοπα-άστοχα για πολλά χρόνια, αλλά και το πόσο δυνατή ήταν η Α΄ Εθνική παλιότερα (ποιές ομάδες συμμετείχαν) και πως κατάντησε τη τελευταια δεκαετία όπου ανέβηκαν και παρέμειναν (επίσης αρκετά χρόνια) ομάδες πολύ κατώτερες του Παναιτωλικού (σε όλους τους τομείς).

      Διαγραφή
  13. Τελικά τα κατάφερε ο "προπονηταράς" Χάβος να τερματίσει κάτω και απο τη Κέρκυρα, να μαζέψει λιγότερους βαθμούς και να έχει χειρότερα στατιστικά απο τον μπαρμπα Γιάννη...Γρήγορα να γίνει η αλλαγή ιδιοκτησίας και διοίκησης με την έλευση ενός υψηλού επιπέδου προπονητή (τύπου Λουτσέσκου και καλύτερο ακόμη) ώστε να δούμε την ομάδα να κηνυγάει την Ευρώπη, γιατί αυτό αξίζει στον Παναιτωλικό και στον κόσμο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χαβος σου έφταιξε εσένα.να σου θυμίσω ένα τρανταχτό παράδειγμα που νομίζω το ξέρουν όλοι εδώ μέσα.οταν έφυγε ο Σάντος από την Εθνική μας,ήρθε ο Ρανιέρι.ειχαν ελπίδες πως μπορεί να φτάσει ψηλά την ομάδα.δεν του βγήκαν τα αποτελέσματα και τα ματς αν και η Ελλάδα​τότε δεν έπαιζε κακό ποδόσφαιρο με αυτόν.τον έδιωξαν και δεν τον άφησαν να τελειώσει τη δουλειά του.μετα από αυτά,πήγε στη Λέστερ.κι εκεί με μία ομάδα που ήταν πρώτη στα προγνωστικά να πεσει κατηγορία,πήρε το πιο δύσκολο πρωτάθλημα του κόσμου με μπαντζετ μισό του γαύρου.γι αυτό,μην κρίνεις τον χαβο από μία άσχημη χρόνια που δεν έφταιγε καθόλου φέτος.αστον να κάνει τη δουλειά του του χρόνου και τότε να το κρίνεις όπως θα κάνουμε όλοι μας.αη γίναμε όλοι οι Έλληνες ειδικοί στα πάντα

      Διαγραφή
    2. Καλύτερα να.πάρουμε εσένα για προπονητή. Πήγαινε τώρα να υποστηρίξεις την ομάδα σου,κάποια από το ΠΟΚ, τώρα.Ουστ υπάλληλε.

      Διαγραφή
    3. Μάκης χαβος οε οε οε

      Διαγραφή
  14. Σε γενικές γραμμές Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση της ομαδα μας αν είχαμε λίγο τείχη θα κ λιγότερο τυχερός ο γαύρος θα περνάμε αποτέλεσμα,αφού δεν κερδίσαμε τον χειρότερο Ολυμπιακό φέτος ποτέ άραγε μια παρατήρηση ρε σεις χαβο για όνομα του θεού με τον Ολυμπιακό έβαλες το βρακάκι,γιατί δεν τον έβαλες με Ηρακλή ας πούμε το παιδί έδειχνε φοβισμένο θα μπορούσες να ξεκίναγες τον βασηλουδη,κ βάλε βρακάκι αλλαγή το τελευταίο μισάωρο,κ στη θέση του ροντιγκες βάλε έναν άλλο πιτσηρικαδ δίπλα στο χαντάκια αφού δεν έβαλες το λούσα,προσωπική μου άποψη.Μπραβο στο κόσμο μας,Πάντος περίμενα το γήπεδο γεμάτο,όσο αφορά το μύγα μακάρι να πιάσει,αλλά φοβάμαι πως θα τον δόσεις δανεικό Είμαι αισιόδοξος για του χρόνου πως με δύο τρεις προσθικες ενδεκαδατες,καλό καλοκαίρι με αγάπη.ΓΙΩΡΓΟΣ.ΧΑΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις μπήκε μέσα ο βασιλουδης χάλασε η επίθεση.δεν είναι η θέση του αυτή.τον έβαλε λογικά για να πιέσει αλλά δεν του βγήκε.Θα μπορούσε να βρει τον μουνιοζ για σέντερ φορ αλλά δεν πειράζει,συνεχίζουμε του χρόνου

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕ ΛΙΓΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ.ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΙΕΣ ΕΩΣ ΚΑΚΕΣ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΥΑΡΝΤΑ ΕΔΙΩΞΑΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ(ΕΣΤΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ)ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΗΚΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΧΡΟΝΙΑ ΣΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΟΠΟΥ ΟΙ ΗΡΩΙΚΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΗΡΑΝ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΥΓΧΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΥ..ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ.ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΗ ΠΡΟΒΙΒΑΣΙΜΟ ΒΑΘΜΟ.ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΕΙΛΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ.ΣΤΟ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΟ ΑΓΩΝΑ Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΝΕΑΡΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΙ Η ΖΕΣΤΗ ΚΕΡΚΙΔΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΜΑΣ.ΕΑΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.Ο ΚΛΕΣΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΣ ΧΑΣΟΓΚΟΛΗΣ.Ο ΡΟΣΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΡΙΠΛΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΛΙΑ.Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΠΕΖ ΩΣ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ.ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ-ΑΠΟ ΠΙΣΩ-ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΕΧΕΙ ΠΟΛΥ.ΤΑ ΚΑΚΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΤΕΛΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΥΨΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ.Ο ΡΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΜΑΡΚΟΒΣΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΥΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ-ΜΟΧΛΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ.ΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΜΠΑΚ ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΚΤΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ.ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΞΤΡΕΜ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ-ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ-ΤΩΝ ΡΟΣΑ ΚΑΙ ΛΟΠΕΖ ΕΥΚΟΛΑ-ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΧΡΟΝΙΑ.ΑΡΑ-ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ- Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑ 3 ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΚΑΙ 1-2 ΠΑΙΚΤΩΝ 18ΟΚΤΑΔΑΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΡΙΑΛ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΝΤΟΥΝ ΓΕΛΟΙΟΙ.ΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γάλλε έχω την εντύπωση ότι και πέρυσι μετά το τέλος του πρωταθλήματος είχες γράψει ένα παρόμοιο κείμενο για την επίσης περσινή αποτυχημένη χρονιά. Απλά το μόνο που άλλαξες είναι μερικά ονόματα και γεγονότα. Νομίζω ότι είχες χρησιμοποιήσει και είχες ξεκινήσει με την φράση: "'Ολα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν".

      Διαγραφή
  16. Ο Πανταζής κάθεται και κάνει χαβαλε με εκείνον τον μπούλη τον Βλάχο δήμαρχο μεσολογγιου ; Και κάθεστε και πιστεύετε; Θα πάρει τον Παναιτωλικό και την ανύπαρκτη αεμ; Λες και ο Παναιτωλικός είναι το ίδιο με τις ανύπαρκτες ομάδες ;όπως πήρε και ο Πυθαγόρας ο Σαμαράς από τον Αστακό και αυτός...Έχουμε τον καλύτερο πρόεδρος στην Ελλάδα και θέλετε να φυγή; Που θα έπρεπε να μπούμε μπροστά και να του πούμε δεν θα πας πουθενά !!!!
    Όταν χάνεις κάτι εκτιμάται......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν επιθυμώ να ασκήσω κακόβουλη κριτική στο προπονητικό επιτελείο ούτε να κάνω υποδείξεις στο έργο του. Θεωρώ ότι ο οποιοσδήποτε προπονητής γνωρίζει περισσότερα πράγματα από τον καθένα μας. Κάποιες απορίες όμως θα ήθελα να εκφράσω για το χθεσινό ματς.
    -Γνωρίζαμε οτο ο Μ. Πάουλο είναι τιμωρημένος και ότι ο Γ. Μάκος δεν υπολογίζεται πλέον. Αρα έχουμε πρόβλημα στη θέση των αμυντικών χαφ. Γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό σχήμα ο Φ. Μπράβο και προτιμήθηκε ο Τ. Παπάζογλου ο οποίος είναι ολοφάνερο ότι δεν είναι ακόμα έτοιμος μετά τον σοβαρό τραυματισμό του?
    -Γνωρίζαμε επίσης ότι ο Μ. Μαρκόβσκι και ο Δ. Παπαδόπουλος είναι τραυματίες. Αρα έχουμε πρόβλημα και στη θέση του φόρ. Γιατί χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό σχήμα ο Γ. Βακράκος απέναντι σε ένα τέτοιο αντίπαλο τη στιγμή που δεν είχε καθόλου χρόνο συμμετοχής φέτος? Τι νόημα είχε τότε η παρουσία του Φ,Μουνιόζ στον πάγκο αφού κι αυτός μπορεί να αγωνιστεί ως φόρ?
    Επαναλαμβάνω απλές απορίες εκφράζω.
    Και κάτι τελευταίο γιατί έγινε γνωστό στον Γ. Μάκο και στον Φ. Μουνιόζ ότι δεν υπολογίζονται μερικές αγωνιστικές πριν τελειώσει το πρωτάθλημα? Δεν θα έπρεπε αυτό να γίνει μετά τη λήξη του πρωταθλήματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Παπάζογλου ήταν καλός με τον γαύρο.πιεζε μάρκαρε και έκοβε την μπάλα πολλές φορές.τωρα δεν ξέρω γιατί δεν έβαλε τον μπράβο που με τον Πάουλο θα κάνουν παπάδες του χρόνου πιστεύω.Φέτος μετά τον Γενάρη δεν είχαμε πρόβλημα φορ καθώς είχαμε δύο.απλα αυτή η άτυχη στιγμή ήταν με 2 τραυματισμούς και αναγκάστηκε να πάει στην έσχατη λύση.εγω πιστεύω εβαλε τον μικρό γιατί τον μουνιοζ τον έβαλε με τον Ηρακλή.καλα δεν πειράζει που πήρε χρόνο συμμετοχής.κι ο ρετσος το πρώτο παιχνίδι του μπήκε αλλαγή στην Ευρώπη.για το τελευταίο που ρώτησες πάντα έτσι γίνεται από τη διοίκηση.θελουν να τους προετοιμάσουν ώστε να βρουν άλλη ομάδα γρήγορα

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου, είναι παρά πολύ εύκολες εώς αυτονόητες οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου. Και μπορούν να συντομευθούν στην εξής μία απάντηση. Διότι έτσι έπρεπε να συμβεί στα τελευταία ματς και ο νοών νοείτω...

      Διαγραφή
  18. ΚΛΕΙΣΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΣΑΙΤ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΤΙΜΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει άδικο. Έχω ξενερώσει απίστευτα με τα κακόβουλα σχόλια ταχα ανθρώπων που είναι Παναιτωλικός.
      Η ενημέρωση αργή αλλά εκεί κάνω υπομονή γιατί καταλαβαίνω .

      Διαγραφή
  19. Δεν επιθυμώ να ασκήσω κακόβουλη κριτική στο προπονητικό επιτελείο ούτε να κάνω υποδείξεις στο έργο του. Θεωρώ ότι ο οποιοσδήποτε προπονητής γνωρίζει περισσότερα πράγματα από τον καθένα μας. Κάποιες απορίες όμως θα ήθελα να εκφράσω για το χθεσινό ματς.
    -Γνωρίζαμε οτο ο Μ. Πάουλο είναι τιμωρημένος και ότι ο Γ. Μάκος δεν υπολογίζεται πλέον. Αρα έχουμε πρόβλημα στη θέση των αμυντικών χαφ. Γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό σχήμα ο Φ. Μπράβο και προτιμήθηκε ο Τ. Παπάζογλου ο οποίος είναι ολοφάνερο ότι δεν είναι ακόμα έτοιμος μετά τον σοβαρό τραυματισμό του?
    -Γνωρίζαμε επίσης ότι ο Μ. Μαρκόβσκι και ο Δ. Παπαδόπουλος είναι τραυματίες. Αρα έχουμε πρόβλημα και στη θέση του φόρ. Γιατί χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό σχήμα ο Γ. Βακράκος απέναντι σε ένα τέτοιο αντίπαλο τη στιγμή που δεν είχε καθόλου χρόνο συμμετοχής φέτος? Τι νόημα είχε τότε η παρουσία του Φ,Μουνιόζ στον πάγκο αφού κι αυτός μπορεί να αγωνιστεί ως φόρ?
    Επαναλαμβάνω απλές απορίες εκφράζω.
    Και κάτι τελευταίο γιατί έγινε γνωστό στον Γ. Μάκο και στον Φ. Μουνιόζ ότι δεν υπολογίζονται μερικές αγωνιστικές πριν τελειώσει το πρωτάθλημα? Δεν θα έπρεπε αυτό να γίνει μετά τη λήξη του πρωταθλήματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαιρετα μου τον πλάτανο.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ρόστερ αδειάζει.Ο Χάβος δεν έχει κερδίσει τα αποδυτήρια, ούτε την εμπιστοσύνη της διοίκησης.Ξανά πολλές μεταγραφές με αμφιβόλου ποιότητας παίχτες από λατινική Αμερική.Ξανά αποφεύγουμε να προσεγγίσουμε Έλληνες παίχτες με προσωπικότητα που μπορούν να βοηθήσουν σε πολλόυς τομείς την ομάδα.Θα αλλάξει άραγε το ιδιοκτησιακό καθεστώς.Αυτά και άλλα πολλά στα οποία αν συνυπολογίσουμε το γεγονός πως του χρόνου πέφτουν 4 ομάδες οι προβλέψεις είναι δυσοίωνες για τον αγαπημένο μας Παναιτωλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε κολλημα με ελληνες παιχτες. Ρε ξξερεις κανα καλο ελληνα παιχτη που να μην ειναι ολη μερα στα μπαρ και στα κλαμπ, να ειναι πειθαρχημενος, ταλαντουχος, με τα μυαλα στη γη να μην θελει να παρει μεταγραφη και να πανω απο ολα να μην ειναι διαπλεκομενος και σκατογαυρος ?? Αμα ξερεις ρε μεγαλε μανατζερ πες μας. Ολα τα μικρα με ελαχιστες εξαιρεσεις ετσι ειναι. Ε ρε κολλημα δηλαδη με την κωλο ελλαδα και την εθνικοτητα.

      Διαγραφή
    2. Το ροστερ θα γεμισει.φυσικα και αδειαζει μιας και η χρονια ηταν αποτυχημενη.
      Ο χαβος εχει κερδισει τα αποδυτηρια. Οι ξενοι ειχαν παθει σοκ με τον παππου.οι ελληνες γελουσαν.τακτικη μηδέν.
      Η διοικηση ειναι ευχαριστημενη με χαβο περισσοτερο απο ποτε.
      Δεν θα αλλάξει τιποτε με το ιδιοκτησιακο.
      Απλες αλλαγες με τον ιδιο μετοχο.
      Αμφιβολου ποιοτητας λατίνοι αναγκαστικα μιας και αν δεν ειναι τετοιοι θα κοστισουν παρα πολλα λεφτα.κελεπουρια ομως παντα υπαρχουν.

      Για το μονο που εχεις δικιο ειναι οι ελληνες παιχτες με προσωπικοτητα.που να τους βρεις ομως;καλους και φθηνους;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3 Μαΐου 2017 - 7:01 μ.μ.
      Μιας και θέλεις ονόματα να σου απαντήσω.
      Κυριακίδης Παπάζογλου Μάκος Κούσσας Κουτρουμάνος και οι υπόλοιποι Έλληνες της ομάδας.Δεν νομίζω να έχουμε μοναδικότητα σε καλά παιδιά και καλούς παίχτες.Θέλεις και από το παρελθόν Φωτάκης Σφακιανάκης Τζενάμο Μαλεζάς Μελισσάς Αραμπατζής.Με αυτούς και πολλούς περισσότερους στο παρελθόν πορεύτηκες και έκανε ο Παναιτωλικός το όνομα του.Δεν ξέρω αν σου φτάνουν γιατί μπόρω να σου γράψω κι άλλους και πιο πρόσφατους και πιο παλιούς κύριε Κουτοπόνηρε και Χαζοεξυπνάκια.Στην ομάδα μας ήταν-είναι και σίγουρα μπορούν αν υπάρχει θέληση να έρθουν και άλλοι σαν αυτούς που περιγράφεις και σου είπα.
      Άντε ΠανιΒλακα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4 Μαΐου 2017 - 5:27 μ.μ.Για οσους γραφεις ολα καλα.Ποιους πρεπει να παρουμε σημερα θα μας γραψεις η τσαμπα μαγκας με μονο λογια λογια και πορδες.

      Διαγραφή
    5. Ρε 5:27 εισαι ασχετος ρε φιλε ??? Αυτοι οι ελληνες που ανεφερες ηδη παιζουν συνεχεια μεσα στην 11αδα. Εσυ ελεγες για καινουργιους ελληνες. Με ελαχιστες εξαιρεσεις ολη η Κ20 ειναι ολη μερα πατρα στα υψηλα μαγαζια και τους νοιαζει τι θα ανεβασουν Instagram. Αντε ξυπνα κολλησες με την εθνικοτητα. Στην ομαδα θα παιζει μονο οποιος το αξιζει δε μπα ναι και απο την ουγκαντα. Οσο για αραμπατζη που ανεφερες δειχνεις ποσο ασχετος και μεταμοντερνος παναιτωλικος εισια. Γιατι αν θυμοσουνα τα κενα που αφηνε την χρονια 12-13 στην Β' δε θα τον ανεφερες. Ο ιδιος παιχτης φταιει που φαγαμε και το 1-1 μεσα στο βολο. Αλλα μαλλον αυτα δεν τα ξερεις εσυ. Σε βλεπω για παναιτωλικο στη μεγαλη μετα το '14 με φρεντο και να ακους ποκ στο ραδιοφωνο.

      Διαγραφή
    6. Τελικά εκεί στον Πανιώνιος ειναι πολύ βλάκες και κάθε χρόνο κινδυνεύουν να πέσουν.Και αυτό γιατι στηρίζοντε σε Έλληνες παίχτες.Ετσι 2.52

      Διαγραφή
    7. Το καλοκαίρι στο Αγρινιο θα γεμίσουν τα ψαράδικα με λαυράκια Αργεντινης και Πορτογαλιας

      Διαγραφή
  22. Η παρούσα διοίκηση είναι σίγουρο πως θα κινηθεί και του χρόνου με μια από τα ίδια.Αν μας κάτσει κανένας παίχτης του τύπου Βιγιαφάνες, Μαρτίνες, Ερτζεγκέλε, Γκάλο, Τζούνιορ και όσα άλλα λαχεία μας έκατσαν έχει καλώς.Σε αντίθετη περίπτωση που μας κάτσουν Μπεχαράνο, Καμαβουάκα, Ροντρίγκεζ και όλα τα υπόλοιπα καλά παιδιά που πέρασαν τα τελευταία χρόνια τότε θα κουνάμε το μαντήλι του υποβιβασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μονο ετσι
    Κυριακίδης
    Μπαοκε μευαγραφη ροντρικεζ μεταγραφη
    Μπραβο παουλο
    Σελεμαλι μεταγραφη ροσα
    Μεταγραφη
    Αντε γεια
    Ξυπνααα χαβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 3 Μαιου και εχουν αρχισει ηδη τα σεναρια περι Ευρωπης/υποβιβασμου.σπασατε καθε ρεκορ αυτη τη φορα.ετσι σας θελω,να ειστε καθε χρονο και καλυτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ παίζει το σενάριο αλλαγής προπονητή..τι να πει κανείς όταν βλέπεις αμπαλους να πιάνουν στο στόμα τους τον χαβο...

      Διαγραφή
    2. Κάτσε να βγουν κ οι νέες φανέλες!
      Τότε θα χουμε ...γιορτή!

      Δεν σχολιάσα το παιχνίδι προχθές αλλά μου άρεσε αρκετά παρολες τις ελλείψεις μας. Αν ήταν κ πιο χαλαρός ο διαιτητής θα ήταν ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή
    3. Ξέχασα να " υπογράψω " το σχόλιο μου πριν.

      George

      Διαγραφή
    4. τους αρεσε περισσοτερο ο Μαντζουρακης και η μπαλαρα του 68-32 κατοχη μεσα στην πεσμενη απο τον πρωτο γυρο Βεροια.

      Διαγραφή
    5. Gyzi 6 Γιατί ρε φίλε αντιδράς έτσι;Τόσο πολύ ικανοποιημένος είσαι από τον Παναιτωλικό του δεύτερου γύρου;Εγώ δεν είμαι από αυτούς που ζητάνε αλλαγή προπονητή, αλλά δεν μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος από αυτό που παρουσίασε ο Χάβος.Επίσης απ' όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω και πολλοί ποδοσφαιριστές δεν νιώθουν καλά με τον Χάβο και προτιμούν να φύγουν.Ακόμη και στην διοίκηση υπάρχει προβληματισμός για αυτό που μέχρι τώρα παρουσίασε η ομάδα αλλά και για την διαχείριση του ρόστερ.
      Το βασικό όμως θέμα είναι πως ότι πληρώσεις παίρνεις.Και σε επίπεδο ποδοσφαιριστών και σε επίπεδο προπονητών.Τα πάντα λοιπόν θα κριθούν από το μπάτζετ της νέας χρονιάς και το πλάνο της διοίκησης - όποια και αν είναι αυτή.Με την παρούσα διοίκηση θεωρώ πως θα μείνει γιατί εξυπηρετεί τους σκοπούς τους χωρίς πολλές γκρίνιες από τον κόσμο.
      Με ενδεχόμενη αλλάγη διοίκησης και ιδιαίτερα με αυτούς που ακούστηκαν νομίζω πως ο Χάβος δεν έχει μέλλον.

      Διαγραφή
    6. Είμαι δυσαρεστημένος 2 χρόνια τώρα...απλά επειδή το θέμα το παναιτωλικου δεν είναι το μπάτζετ ο μόνος άνθρωπος π έχει ποδοσφαιρικη γνώση ,τόσο στα αγωνιστικά όσο κ στα εξωαγωνιστικά, αυτή την στιγμή στην ομάδα είναι ο χαβος... επειδή όμως αναφέρεσαι στον Παναιτωλικό του 2ου φετινού γύρου αν δεν βλέπεις διαφορές με σαφώς λιγότερες επιλογές που είχε ο χαβος από ότι ο ματζουρ ο οποίος έκανε κ προετοιμασία τι να πω...εγώ στην Αθήνα μένω τα τελευταία χρόνια αλλά είδα από κοντά κ ματς με ματζουρ κ ματς με χαβο κ όλα τα ματς στην τηλεόραση.η διαφορά ήταν εμφανής στο ότι με ομάδες ίδιου επιπέδου ο πρώτος περίμενε να χτυπήσει στο λάθος του αντιπάλου ενώ ο δεύτερος επιδιωξε να παίξει ποδόσφαιρο κ να δώσει στην ομάδα δική της ταυτότητα..τώρα κάποιοι π δεν μπορούν λογικό είναι να μην είναι ευχαριστημένοι με τον χαβο...ο χαβος θέλει ευέλικτο κ γρήγορο κέντρο μέχρι κ τον Λόπες έβαλε αμυντικο χαφ.. οπότε όποιος δεν μπορεί να στρίψει στο καλό

      Διαγραφή
    7. Sere97 προφανώς δεν μου αρέσει ο Ματζουράκης.Αυτό δε σημαίνει όμως πως πρέπει να δεχτώ χωρίς κριτική όποιον ήρθε και θα έρθει μετά τον Ματζουράκη.Συνέλθετε επιτέλους όλοι εσείς που σε όποιο σχόλιο εκφράσει κάποιος την γνώμη του πετάγεστε και του την λέτε.
      Αν θέλεις να απαντήσει στο σχολιο κάποιου, όπως για παράδειγμα τώρα για τον Χάβο, γράψτου το λόγο που έχει άδικο όταν θεωρεί πως η παρουσία στον δεύτερο γύρο της ομάδας και η παρουσία του Χάβου στον πάγκο ήταν αποτυχία.
      Παράθεσε τα στοιχεία που θα αποδείξουν πως έχει άδικο όποιος εκφράζεται αρνητικά για τον Χάβο.Όχι να μιλήσεις για την προηγούμενη θητεία του και ούτε να ευχηθείς για την επόμενη πορεία του χρόνου.Ούτε να πεις το παραμύθι για τους παίχτες που δεν ήταν της επιλογής του, γιατί ούτε και στην προηγούμενη θητεία του επέλεξε αυτός τους παλιχτες που έκαναν την διαφορά.Έτυχαν τα λαχεία στον Μπελεβώνη.Οι δικές του επιλογές παιχτών ήταν όλες αποτυχημένες.Και αν θυμάσαι καλά όταν έλλειπε ο Βιγιαφάνες κυρίως, ή ο Μαρτίνεζ η ομάδα πελαγοδρομούσε.Δεν είχε εναλλακτικό πλάνο.Πράγμα που φάνηκε και φέτος.Έκανε πάντα το ίδιο στήσιμο με διαφοροποιήσεις στα πρόσωπα και αν καθόταν το παιχνίδι είχε καλώς αν όμως όχι έκανε αλλαγές οι οποίες άλλαγες δεν αλλάζαν ποτέ το αρχικό σύστημα.Σε παρακαλώ λοιπόν να μου πεις.Να σχολιάσεις και να κρίνεις τον δεύτερο γύρο.Είχε επιτυχημένη παρουσία ο Χάβος;Έδειξε κάτι καλύτερο από τον Ματζουράκη;Στο κάτω κάτω η αλλαγή προπονητή έγινε προσβλέποντας κάτι καλύτερο.

      Διαγραφή
    8. Δυστυχώς δεν σε έχω δει να γράφεις κάποια άλλη ανάλυση παρά μόνο για το χαβο.
      Ο νταλκάς σου προφανώς είναι μεγάλος.

      Διαγραφή
    9. πρωτα απ ολα δεν ειναι παραμυθι οτι ο Χαβος δεν εστησε την ομαδα που ηθελε.ειναι αληθεια,το ξερω κι εγω,το ξερεις κι εσυ.οχι η παρουσια του δεν ηταν επιτυχημενη,εννοειται.ομως δεν μπορουμε να τον καταδικασουμε που δεν ηταν η ομαδα αυτη που θελαμε.εχει ελαφρυντικα,αν ειχες διαβασει δικα μου σχολια,τα συγκεκριμενα ελαφρυντικα τα ειχα αναγνωρισει και στον Μαντζουρακη,τοτε μετα τον Ποντες.για τον Μαντζουρακη ειπα ανοιχτα την αποψη μου μετα το τελος της χρονιας,οτι δηλαδη δεν πιστευω πως θα βοηθησει αν μεινει και για 2η χρονια.ενα αυτο.δευτερον,ο Χαβος εδειξε κατι καλυτερο απο τον Μαντζουρακη.εδειξε οτι πρεπει να παιζουμε πιο απελευθερωμενο ποδοσφαιρο.θες να στο αποδειξω και με αριθμους;δες τα στατιστικα ολων των αγωνων μας φετος και συγκεκριμενα τις τελικες προσπαθειες.συγκρινε τα νουμερα του Χαβου με αυτα του Μαντζουρακη και θα δει οτι η ομαδα στο δευτερο γυρο,χωρις να εχει ενισχυθει σημαντικα,αντιθετως εχοντας χασει αρκετους παιχτες,εβγαλε περισσοτερες φασεις,επαιξε πιο ελευθερα.
      τριτον,στην προηγουμενη θητεια του ειχε λογο στις μεταγραφες.προφανως και δεν ανακαλυψε αυτος τον Μαρτινεζ,καποιος του τον προτεινε,τον ειδε,πιστεψε οτι θα βοηθησει και εδωσε το οκ.ομως θυμησου τη θητεια του απο την αρχη.και η αρχη ηταν πριν 4 χρονια που μας πηρε απο την μετριοτητα και μας ανεβασε κατηγορια.να μην εχουμε επιλεκτικη μνημη.καποιοι το μονο που θυμουνται απο τον Χαβο ειναι οτι ειχε ομαδαρα και δεν μας εβγαλε Ευρωπη.δεν πρεπει να ειμαστε αδικοι με κανεναν.οι περιπτωσεις Μαντζουρακη-Χαβου ειναι διαφορετικες.ουτε οι συγκρισεις βγαζουν πουθενα.ο Χαβος ειναι αγαπητος απο μεγαλη μεριδα του κοσμου και αυτο ειναι πολυ σημαντικο.δωστε του χρονο και μην κρινετε απο 4 μηνες μιας σεζον που εδειχνε απο αρκετα νωρις οτι δεν θα δειξουμε πολλα πραγματα.

      Διαγραφή
    10. gyzi6,με καλυψες σε το τελευταιο σχολιο σου.αυτη ειναι η βασικη διαφορα Μαντζουρακη-Χαβου.ο πρωτος εδωσε την ομαδα παθητικο ρολο κατι που δεν μας ταιριαζε και αυτο φανηκε.ο δευτερος προσπαθει να εχει μια ομαδα δημιουργικη και απελευθερωμενη.χωρις αυτο να σημαινει πως η αμυνα ειναι διωξιμο,κλωτσιδι και κακο.θυμαστε ολοι την αμυνα μας το 13-14 και 14-15.δεκα επιπεδα πανω απο την τωρινη.δωστε χρονο στον προπονητη να φτιαξει αυτο που θελει.δεν παιζει μπαλαρα μια ομαδα απο τη μια μερα στην αλλη.θελει δουλεια γιανα δεις οτι εβλεπες πριν δυο χρονια.

      Διαγραφή
    11. Άσε τις άλλες χρονιές λοιπόν
      Ξέρεις το είδος προπονήσης που έκαναν φέτος με Ματζουράκη;
      Αν έκαναν τακτική;
      Εργομετρικά;
      Ποσο απλά τα βλέπεις .Τους στήνω ο κυριακιδης κάνει βολε και παίζουν.

      Διαγραφή
    12. Φίλε μου αφού προσβληθηκες από κάποια σχόλια βάλε κ ένα ψευδώνυμο να λες την άποψη σου όμορφα κ ωραία μην την πέφτεις έτσι ανώνυμα σε ότι σε χαλάει...

      Διαγραφή
    13. Μη βλεπεις αν καναμε κατι καλυτερο . Κοιτα ποσο πισω πηγαμε.
      Δεν επρεπε να φυγει ο χαβος.
      Το καλυτερο με τοσα λαθη δεν φαινεται ευκολα.
      Β.Α

      Διαγραφή
    14. Sere97, εσύ ο ίδιος είχες δηλώσει πώς αν τερματίσουμε κάτω απο τη Κέρκυρα θα είναι ξεφτίλα. Σε αυτή τη ξεφτίλα που συνέβη λοιπόν (απο τη πλευρά του προπονητή) το μισό μερίδιο το έχει ο Χάβος. Όσον αφορά στα στατιστικά, δεν ξέρω για τις τελικές ενέργειες, αλλά στα γενικά στατιστικά (βαθμοί, νικες-ισοπαλιες-ηττες, άμυνα-επίθεση) ο Χάβος δεν είχε καλύτερα απο τον Μαντζουράκη, αλλά χειρότερα. Και ποιούς παίκτες χειρότερους είχε απο τον Μαντζουράκη δηλαδή; Τον Παπαδόπουλο και τον Μπράβο είχε αντί του Τομανέ και του Καμαβουάκα που τους λέγανε όλοι παλτά ή κάνω λάθος; Ή δεν είχε τον Ουαρντά που λέγανε όλοι ότι έχει το μυαλό του πάνω απο το κεφάλι και όχι στην ομάδα: O Ρέι πιο ομαδικός ήταν, περισσότερο πάθος εβγαλε και πρόσφερε ίσως και περισσότερα. Επίσης, έχω ξαναγράψει ότι και στις προηγούμενες χρονιές στην Α΄ Εθνική με Χάβο, ειδικά στο επιθετικό κομμάτι είχαμε πολύ κακή επίδοση (ακόμη και τη χρονιά με τους καλούς παίκτες). Ομάδα του μισού και ένα μηδέν είχε φτιάξει σε απαξιωμένο πρωτάθλημα με ομάδες πολύ χαμηλού επιπέδου. Eνας μικρομεσαίος αμυντικογενής προπoνητής είναι που ήταν τόσο καλός όσο λένε κάποιοι, θα είχε πολλές προτάσεις και απο μεγαλύτερες ομάδες. Για παράδειγμα γιατί δεν επέλεξαν αυτόν (μετά τις "μεγάλες επιτυχίες" και τη "μπαλάρα" που έπαιξε με τον Πσναιτωλικό) αντί για τον άπειρο Ίβιτς στον ΠΑΟΚ; Ούτε καν ο Ατρόμητος και ο Αστέρας ή ο Πανιώνιος δεν τον προτίμησαν τότε και τελικά κατέληξε στη Κύπρο. Για μένα, ένας προπονητής επιπέδου Γρηγορίου είναι ή μάλλον κατώτερος και απο τον Γρηγορίου. Όταν αναλάβει ομάδες μικρότερου βεληνεκούς (ειδικά απο τον τωρινό Παναιτωλικό) που δεν έχουν κόσμο ή με 300 ατομα στη κερκίδα και καταφέρει να έχει επιτυχίες (τηρουμένων των αναλογιών), τότε το ξανασυζητάμε. Τέλος, για το περι πόσο Παναιτωλικάρας (και πιστός στρατιώτης) είναι και αυτός, αυτό θα το αποδείξει μόνο στο μέλλον αν η ομάδα βρεθεί ξανά απο τα σαλόνια στα αλώνια και αν έρθει να δουλέψει ξανά με λιγότερα φράγκα ή αμισθί. Τώρα όλοι Παναιτωλικάρες το παίζουν (απο τη διοίκηση και τον προπονητή μέχρι τον φροντιστή και τον τελευταίο οπαδό)...

      Διαγραφή
    15. Οι επιλογές πάντα είναι και των δυο πλευρών.Προτείνει παιχτες η διοίκηση στον προπονητή και εκείνος τους βλέπει και αποφασίζει.Οποτε είναι αποτέλεσμα συνεργασιας και των δυο πλευρών .Ειτε καλό , είτε κακό.
      Ανώνυμε κατά του Χάβου, χίλιες φορές αυτός, παρά άλλα παλτά που έχουν κατα καιρούς περάσει απ τον πάγκο μας!
      Συμφωνώ με Γκύζη και τον άλλους που λένε ότι θέλει καιρό και δουλειά για να δούμε αποτελέσματα.
      Πολύ πρεμούρα από κάποιους για τον προπονητή μας...
      Η ομάδα θέλει ενίσχυση. Ας τφερουν παιχτες και θα τους δέσει . Γιαυτο είναι σίγουρος.
      George

      Διαγραφή
    16. Τι δεν κατάλαβαινετε ρε μάγκες.Ο άνθρωπος σας το λέει ξεκάθαρα.Χαβο πληρώνεις Χάβο παίρνεις.Ας πλήρωνες Πετρακη ´η Ουζουνίδη όταν μπορούσες να έχεις καλύτερο προπονητή και καλύτερη ομάδα.Ο Χάβος ειναι λίγος αλλά ειναι ότι καλύτερο μπορεί να έχει ο Παναιτωλικος γιατι μέχρι εκεί πληρώνει η διοίκηση. Κάποιοι το χωνεύουν και κάποιοι άλλοι όχι και έτσι γκρινιάζουν

      Διαγραφή
    17. Φίλε 2:06 δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να κάνεις μέσα από την συζήτηση.να βγάλεις εμένα λάθος,τον Χάβο κακό προπονητή;μήπως και τα δύο;
      Ο Μαντζουρακης είχε τον Ουαρντα και τον Λεντεσμα.ο Χάβος έχει τον Ρει και τον Λόπες.ασχετα αν έτρωγε ντεφορμαρισνα ο Ουαρντα είχε δύο παίχτες που μπορούσαν να κάνουν πολύ περισσότερα από τον Ρει και τον Λόπες και μάλιστα κατάφερε να διώξει και τον Λεντεσμα που ήρθε από την Τσαμπιονσιπ γιανα φάει πάγκο στην Ελλάδα.επισης να σου θυμίσω ποιος άλλος έτρωγε πάγκο επί Μαντζουρακη;Ο Ροσα.γιανα παίζει βασικός ο Φερειρα.τα ξεχάσατε αυτά;
      υγ:ναι είχα πει ότι θα ναι ξεφτίλα να μας περάσει η Κέρκυρα και ακόμα το πιστεύω.ομως την ευθύνη την χρεώνονται διοίκηση,προπονητής,παίχτες.απο αυτές τις τρεις πλευρές ο Χάβος είναι που έχει λιγότερο καιρό εδώ,δεν είχε τον παραμικρό λόγο στον σχεδιασμό,άρα έχει και τη λιγότερη ευθύνη.αν τερματίσουμε του χρόνου σε αυτή τη θέση με τον Χάβο να έχει αναλάβει τον σχεδιασμό τότε θα έχει αυτός μεγάλη ευθύνη.τωρα δεν μπορείς να του χρεώσεις τόσα πολλά.

      Διαγραφή
    18. Έλα ανώνυμε εντάξει τα είπες μια 2 απαντάς κ στα δικά σου σχόλια τωρα..γ αυτό πέφτει καθημερινά το επίπεδο σε αυτό μπλοκ γ αυτό δεν με εμπνέει να γράφω πια κ σχολιάζω μια στο τόσο...έχουμε ένα άτομο π με ειρωνικό τρόπο δημιουργεί κλίμα με την ανωνυμία του... έλεος ρε πο..στη μου

      Διαγραφή
    19. Έλεος x 1000
      Δεν αντέχεται!!!!!!

      Διαγραφή
    20. ανωνυμε 2:06 διαβασε αυτο το αρθρο: http://www.gazzetta.gr/football/article/1081645/oi-allages-toy-havoy
      αναφερεται αναλυτικα οτι πηγα να περιγραψω παραπανω χοντρικα.

      Διαγραφή
    21. Sere97, και που έκατσα και το διάβασα, τσάμπα έχασα το χρόνο μου, όπως συμβαίνει συνήθως γι΄αυτό και σπάνίως διαβάζω άρθρα απο άμπαλους και "συστημικους" δημοσιογράφους σε διάφορες ιστοσελίδες για να προμοτάρουν παίκτες, προπονητές και διοικήσεις. Παρόμοιο ανούσιο άρθρο μπορεί να έγραφε πιθανότατα ο ίδιος και για τςς "αλλαγές" που είχε κάνει ο Μαντζουράκης όταν ήρθε μετά τον Πόντες. Εγώ περιμένω να μου απαντήσεις σε όλα όσα έγραψα (και όχι στα μισά) στο σχολιασμό μου σχετικά με το θέμα Χάβος, για την ικανότητα, την αξία του, κτλ. Και εδώ είμαστε και τη νέα χρονιά για να τον κρίνουμε σε όλα και να δούμε τι παραπάνω θα καταφέρει.

      Διαγραφή
    22. την ικανοτητα και την αξια του;τα εχει ηδη δειξει μια φορα αυτα.στην πρωτη θητεια του.τωρα θα τον δουμε και σε πιο δυσκολες συνθηκες,δεδομενης της μεγαλης διαφορας που ειχε το μπατζετ τοτε,σε σχεση με τωρα.ακριβως,εδω θα ειμαστε την νεα χρονια.ο Χαβος θα κριθει για την επομενη χρονια,οχι για αυτη που μας περασε.

      Διαγραφή
    23. Sere τον αραπη κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.
      Τι ασχολείσαι με δαυτον; δεν καταλαβαίνεις τι σόι πραμα είναι;

      Διαγραφή
    24. Βρε sere97, σου επαναλαμβάνω ότι αν είχε δείξει ικανότητα και αξία στη προηγούμενη θητεία του (θέλει μεγάλη κουβέντα αυτό για το τι κατάφερε και πως), θα είχε καλύτερες προτάσεις απο Ελληνικές ομάδες και δεν θα κατέληγε στη Κύπρο. Ένας μικρομεσαίου επιπέδου συστημικός αμυντικογενής (σύμφωνα και με τα στατιστικά του) προπονητής είναι που δεν μπορεί να ανεβάσει επίπεδα μια ομάδα, ειδικά με "φτωχό" ρόστερ. Αν τώρα θες να μου πεις και υποστηρίζεις πως απο το ολότελα (βλέπε πολλούς προηγούμενους προπονητές που είχαμε) καλή και η Παναγιώταινα, τότε πάω πάσο και θα συμφωνήσω μαζί σου. Το θέμα είναι ότι πολλοί (όπως και εγώ) θα ήθελαν και τα προηγούμενα χρόνια αλλά έστω και τώρα προπονητή στο Παναιτωλικό επιπέδου και ποιότητας Ουζπουνίδη, Πετράκη, Λουτσέσκου, Παράσχου, κτλ. Αλλά δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένοι προπονητές θα δέχονταν να έρθουν και αν θα μπορούσαν να βγάλουν άκρη με τη (νυν και αει) διοίκηση της ΠΑΕ σχετικά με το γενικό κουμάντο (σύμφωνα με τη νοοτροπία, τη δομη, τη μορφή και τη λειτουργία της).

      Διαγραφή
    25. Φίλε μου το κουράσαμε το θέμα.εχω εντελώς διαφορετική άποψη για τον Χάβο άρα δε θα μας βγάλει πουθενά η κουβέντα.ο Χάβος θα κριθεί για τη δουλειά του σε ένα χρόνο από τώρα.

      Διαγραφή
  25. Δεν βαρέθηκες να γράφεις ενδεκάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποσο σας ποναει ρε τρολ? Παλι Α εθνικη ο Κωστουλας με τον Μπελεβωνη και το Χαβο! Παλι κλαμα απο ορισμενους μετρημενους στα δαχτυλα. Αλεξη τι εγινε? Ανεβηκαν εκεινες οι ομαδες με τη μεγαλη ιστορια που θα ριξουν τον παναιτωλικο? οχι? χαχααχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 3|5 4.03μ.μ ΕΓΡΑΨΑ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ 42 ΣΕΙΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ !!ΕΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΥΣΙ ΕΠΕΣΑ ΕΞΩ ?ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΙ Η ΚΑΛΛΟΝΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ ?ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ !ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ -ΚΑΤΑ 95%-ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΦΕΤΕΙΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ.......ΠΕΡΥΣΙ !ΕΛΕΟΣ.ΕΑΝ ΚΑΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ(ΔΕΝ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ)ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 2 ΣΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΣΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΟΥ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΔΙΘΥΡΑΜΒΟΥΣ.ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ..ΕΑΝ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ 3-4 ΣΟΒΑΡΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ(ΚΑΙ ΟΧΙ΄΄ΨΑΡΕΜΑ΄΄ΓΙΑ ΛΑΒΡΑΚΙΑ) Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΕΝΗ.ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ ΠΕΦΤΟΥΝ 4 ΟΜΑΔΕΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.1)ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ Η ΟΧΙ ?2)ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ Η'ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ?3)ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΙΜΑ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ-ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΜΑΣ- ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ΄΄ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΚΙ'ΟΛΟΤΕΛΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΙΝΑ΄΄?ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ Η'ΘΑ ΨΑΡΕΥΟΥΜΕ ΣΤΑ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ ?ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΡΟΣΤΕΡ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ?ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΤΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΤΑΚΕΣ-ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ(ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΙ'ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΩ ΕΠΙΠΕΔΟ).ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΕΑΝ ΣΕ ΠΑΡΩ ΓΙΑ.... ΛΟΓΟΓΡΑΦΟ ΜΟΥ.....-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΓΑΛΛΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΡΟΝΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ 4. ΟΜΑΔΕΣ .ΜΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. Kostas

      Διαγραφή
  28. Ekeino to komati twn organomenwn poy sthrizei kiniseis opadwn opws einai oi navajo ths patras oi bianconero toy aigioy twn fentagin toy atromhtoy k ths aytonomhs thhras 10 toy hraklh elpizw na ksanaskeftei thn stiriksh toy s aytes tis kinhseis diaforwn opadwn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς θα αναφέρεσαι στην αυτόνομη ζώνη και μακάρι να συσπειρωθούν και να γυρίσουν και αυτοί του χρόνου στο γήπεδο

      Διαγραφή
  29. Σισυφος.Πολλες εντεκαδες βγαλατε για του χρονου.Εγω λεω Κυριακιδης-Παουλο-Ροσα-Κλεσιο συν τον Ροτσα που τον παει ο Χαβος συν τον γερολυκο Κουσα λογω διοικησης.Οι αλλοι 5 θα ειναι νεοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροσα και Κλέσιο αν δεν έχουν σκοπό να αλλάξουν το στυλ τους και να παίξουν πρώτα για την ομάδα καλύτερα να πουληθούν τώρα.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ για Κυριακίδη Πάουλο Ρότσα.Οι άλλοι δεν μου λένε και πολλά για να χτίσει ο προπονητής πάνω τους ομάδα.

      Διαγραφή
    3. ο ροσα ειναι εξαιρετικος και οτι καλυτερο διαθετουμε μεσοεπιθετικα..
      εχει τεχνικη, φαντασια, σουτ, πασα,ντριμπλα κτλ αλλα κυριως ποδοσφαιρικο θρασος και μπορει του χρονου να μας κανει να ξεχασουμε αλλους παιχταραδες που περασαν απ τον παναιτωλικο τα τελευταια χρονια
      τα στατιστικα του ειναι επισης φοβερα αφου παιζοντας τη μιση σεζον συνηθως ως αλλαγη και σπανια επαιζε 90 λεπτα (2-3 φορες νομιζω) εβαλε 5 γκολ και εβγαλε 6 ασιστ...
      φυσικα και θελει δουλεια οπως ολοι αλλα οχι οτι δεν λεει πολλα ή οτι πρεπει να αλλαξει το στυλ του

      ο κλεσιο απ την αλλη εχει απιστευτα αθλητικα προσοντα αλλα η ντριμπλα του ειναι κακη και τα τελειωμα τα του ακομη χειροτερα
      αν τα βελτιωσει εστω λιγο αυτα τα 2 θα ξεχωριζει
      οποτε ναι ο κλεσιο θελει αρκετη δουλεια

      Διαγραφή
  30. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2017-2018 ΠΕΦΤΟΥΝ 4 ΟΜΑΔΕΣ.Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ 2 ΑΚΟΜΗ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΣΑΝ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα θελα να γράψω ένα σχόλιο στα σχόλια που λένε πως όσοι βρίζουν τον γαύρο πως είναι βαζελοι αεκτζηδες κλπ.Δεν βλέπετε εσείς οι παναιτωλικοι πως αυτή η ομάδα έχει καταστρέψει το ελληνικό ποδόσφαιρο με τα αισχη που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια?Δηλαδή εγώ προσωπικά που μισώ τον Ολυμπιακό,σημαίνει πως είναι Παναθηναϊκός?Δηλαδή μόνο οι βαζελοι μισούν τον Ολυμπιακό.ανοιξτε λίγο τα μάτια σας και δείτε την πρακτικότητα.εγω όταν έπαιζε ο Παναιτωλικός Γ και Β εθνική,έβλεπα πολύ super league.δεν μου άρεσε καθόλου η κατάσταση που έβλεπα πως επερνε ο γαύρος τα πρωταθλήματα.αυτα ήθελα να πω ελπίζω να μην σας κούρασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω απαντησα στο δευτερο σχολιο (η πρωτη απαντηση) οποτε το σχολιο σου πηγαινει και σε εμενα
      ολοι ξερουμε για το κατεστημενο του ολυμπιακου ολα αυτα τα χρονια (οχι οτι οι αλλοι 3 μεγαλοι ειναι καθαροι) και καταλαβαινω το μισος σου, αλλα σε νορμαλ παντα επιπεδα..
      εγω πχ εγραψα οτι το να χαιρεσαι για τον τραυματισμο ενος αντιπαλου (που θα μπορουσε να ηταν σοβαρος) και το να βριζεις εναν παιχτη σαν τον τσορι στο τελευταιο του μαλιστα παιχνιδι ειναι κομπλεξικλο γιατι ξεπερναει τα ορια..
      διαφωνεις σε αυτο?

      Διαγραφή
    2. Αδερφούλη 4.24 μια χαρούλα τα λες. Πως να καταλάβει όμως αυτό το παιδάκι ο ripper 6 ? Εγώ που σου έκανα την ερώτηση θα σου δώσω και την απάντηση. Μόλις του τραβήξουμε τα αυτάκι μέσα στο αγρίνιο κάπου τότε θα πάψει να εκφράζεται ελεεινά για τον μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο και έναν από τους μεγαλύτερους στην ευρώπη σε όλα τα σπορ. ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ...

      Διαγραφή
    3. Ο Τσορι μεγάλη προσωπικότητα!!! που θα έπρεπε να τον χειροκροτησουμε κιόλας όταν σαν αντίπαλος σε ένα νεαρό παιδί (Χαντάκια )που μπορεί να τον είχε και ιδαλμα όχι απλός πήγε να τον κλέψει όταν τον χτύπησε εκτός φάσης πάρα του την είπε κιόλας. ..

      ε όχι πολιτισμενε φίλε μου αυτόν όχι μόνο δεν θα τον χειροκρότησω αλλά θα ακούσει και τα μπινελίκια του

      Διαγραφή
    4. Φυσικα δεν χαίρονται με τον τραυματισμό κανενός γιατί αυτό είναι απάνθρωπο.το μίσος πρέπει να είναι σε νορμάλ επίπεδα.να σου πω την αλήθεια,τον Ντομίνγκεζ δεν τον έβρισα αλλά ούτε τον χειροκρότησα γιατί ξέρω πως και οι γαύροι το ίδιο θα κάναν.απλα αυτή η ομάδα είναι αχωνευτη.Εν κατακλείδι συμφωνώ με αυτό που έγραψες!!

      Διαγραφή
    5. Εγώ προσωπικά μάστορα δεν συμφωνώ.Σεβασμό σε όσους μας σέβονται οι υπόλοιποι να πάνε να γαμ....νε

      Jimmysix

      Διαγραφή
    6. Σεβασμό στον Ντομιγκεζ;αυτόν που έβγαινε φωτογραφίες με τα φασιστακια της 7 εννοείς;με ρόπαλα και καπνογονα;αυτόν εννοείς ή κανέναν άλλον;όχι φίλε μου.κανενα σεβασμό σε τέτοια κατακάθια.γιουχα να τρωει σε κάθε γήπεδο και αυτός και οι μαφιόζοι τα αφεντικά του.

      Διαγραφή
    7. Από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη???Μάθε φιλαθλε του μεροκάματου πως ο Παναιτωλικός ποτέ δεν είχε,δεν έχει και δεν θα έχει καλές σχέσεις με την ομάδα του κερατά που είναι ο γαύρος.πηγαινε άκου τον κυρ Σάββα και τον χοντρό και φάε και λίγο σανό και το έχεις.παντα θα σε βριζω και πάντα θα ξέρεις πως στο Αγρίνιο δεν τολμάς να φωνάξεις Ολυμπιακός.πηγαινε σε σελίδα του γαύρου να πεις ότι θέλεις και ξεκουμπισου από εδώ

      Διαγραφή
    8. Δε χρειαζεται να χειροκροτησεις τον τσορι αλλα καλο ειναι να τον σεβεσαι και να μην τον αποδοκιμασεις, οποτε ναι συμφωνουμε ριπερ
      Φιλε 12.01 εισαι υπεροπτης και ειρωνικος, δεν ξερω τι δουλεια εχεις εδω μεσα αλλα θα σε παρακαλουσα αν δεν ασχολεισαι με τον παναιτωλικο να μην σχολιαζεις, δε θελουμε αλλα τρολ..

      Διαγραφή
    9. 12.01 be waiting for you and your team

      Διαγραφή
    10. Έλα ρε 12:01 με τον Ολυμπιακό Πειραιά σου!!!!! Ξέχασες να γράψεις το κλασσικό των τελευταίων μηνών "Θα σεβεσται"... Ωχ και με τρώνε μέρες τώρα κι έλεγα γιατί..!! Υπερόπτες μέχρι ελεεινής αηδιας έχετε καταντήσει μάστορα.. Βαρεθηκαμε και σιχαθηκαμε το κωλοπρωταθλημα σας. Παίξτε μόνοι σας, ζήστε το μόνοι σας, πάρτε το μόνοι σας.. Και ρίξτε μας και λίγο στάχτη στα μάτια ακόμη γιατί φέτος σας αδίκησαν αφού και καλά οδηγεί ο Ιβάν πλέον.. Το χαψαμε κι αυτό. Πάρτε κι ότι ψευτοελπιδοφορο υπάρχει στην ελληνική αγορά τύπου κουτρη και μύγα, όχι για να παίξει σε εσας, απλά και μόνο για να μην παίξει στους άλλους.. Δεν θέλετε ανταγωνισμό υγιή όχι, θέλετε μονοπώλιο πατώντας επί πτωμάτων. Δεν ξέρω μόνο πότε θα τα λουστειτε όλα αυτά..

      ODYSSEAS

      Διαγραφή
    11. Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Δικαίωμα σου να τα πιστεύεις όλα αφτά. Το κοίταξες μήπως έχεις μουνόψειρες και σε τρώνε εκεί χαμηλά.

      Διαγραφή
    12. 7.39 Επίσης αλά ελληνικά..

      Διαγραφή
    13. 10.31 Είμαι αγρινιώτης δεν βλέπω εχθρικά τον παναιτωλικό. Επειδή έπαιξε με τον ολυμπιακό μπήκα. Υπερόπτης ναι μπορεί. Όχι και ειρωνικός όμως που το είδες αφτο.

      Διαγραφή
    14. φιλε Οδυσσεα,πρωτον,τζαμπα προσπαθεις.οτι και να πεις σε οπαδο αυτης της ομαδας θα ζει μια ζωη στον δικο του μικροκοσμο.δευτερον,δεν θα τα λουστουν ποτε.γιατι;γιατι αυτη η ομαδα πουλαει.και σε αυτη τη χωρα εχουμε μαθει να μην αγγιζουμε οτι πουλαει.και οι τεσσερις ομαδες,οι "big 4",οπως τους λενε οι δημοσιογραφοι και γελαει και ο καθε πικραμενος,τα τελευταια χρονια εχουν δωσει απειρα δικαιωματα για τιμωριες βαριες,μεχρι και υποβιβασμο.ειτε με τα στημενα τους,ειτε με τα αισχρα επεισοδια που δημιουργουν.παρολα αυτα βλεπεις μια επο και ενα κρατος να τιμωρουν συνεχως και τις 16 ομαδες του πρωταθληματος,δηθεν οτι λαμβανουν δραστικα μετρα,ενω στην πραγματικοτητα το μονο που κανουν ειναι να δινουν δευτερες ευκαιριες σε αυτες τις ομαδες που καταστρεφουν το αθλημα.το ιδιο κανει και η uefa που κανει τα στραβα ματια,για τον ιδιο λογο.επειδη αυτες οι ομαδες πουλανε.

      Διαγραφή
    15. Παιδιά ότι και να πείτε στους γαύρους,όπως λέει και ο sere ζουν στο δικό τους κόσμο.να μάθουν τι έκαναν τα ιδαλματα τους Κόκαλης μαρινακης τα τελευταία 20 χρόνια αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά που αν τα γνώριζα αυτά για τον Κωστούλα θα του έλεγα να φύγει αμέσως αλλά εσείς τους επικροτιτε σαν θεούς.δεν πειράζει.θα είστε πρόβατα για μία ζωη

      Διαγραφή
    16. Ripper6 και sere97, δυστυχώς ή ευτυχώς όμως αν δεν τα είχες βρει με το Μαρινάκη και δεν είχε δώσει το ΟΚ αυτός και η εγκληματική οργάνωση που ήλεγχε τα πάντα μέχρι πέρυσι, ακόμη στη Β΄ Εθνική (ή και στη Γ΄ Εθνική) θα ήσουν και θα είχε φύγει ο Κωστούλας μιας απο τις 3 φορές που είπε ότι αποχωρεί. Γι΄αυτό και ο Κωστούλας απο πέρυσι με την αλλαγή δεδομένων στο παρασκήνιο άλλαξε στρατόπεδο και εντάχθηκε στη "νέα τάξη πραγμάτων" (απ΄ότι φαίνεται πιθανότατα θα έχουμε και νέο χαλίφη). Γι΄αυτό το λόγο πήρε πάλι φέτος και θα κρατήσει και του χρόνου τον Χάβο ως προπονητή (που έχει διασυνδέσεις και με τον Ολυμπιακό και με τον ΠΑΟΚ). Και ας κοιμούνται κάποιοι ελάχιστοι αφελείς ακόμη τον ύπνο του δικαίου πως το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα παίζεται στον αγωνιστικό χώρο.

      Διαγραφή
    17. Δηλαδή λες πως ο Κωστούλας εχει σχέσεις με τον γαύρο και τον ΠΑΟΚ επειδή έχει τον χαβο??? Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα φίλε ζεις σε παλιές εποχές.δηλαδη ο Παναθηναϊκός έχει καλές σχέσεις αφού έπαιξε ο Λέτο στον Ολυμπιακό.δεν στέκει αυτο που λες.αν ίσχυε αυτό που λες,τότε τις ανακοινώσεις που έβγαζε ο Κωστούλας για την εγκληματική οργάνωση πήγαινε για την ΑΕΚ??Αστο φίλε.πες μας κιόλας.τι ομάδα είσαι γιατί παναιτωλικος δεν είσαι

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος5 Μαΐου 2017 - 6:13 μ.μ.Εσυ και ο προηγουμενος φιλος κανεται λαθος.Απο φετος ισχυει η μειωση των ομαδων και ο προεδρος εχει ενημερωση ολους τους υπευθυνους της ομαδας για αυτο και ολοι δουλευουν με αυτο το πλανο και αυξημενο μεταγραφηκο μπατζετ.G.D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βλέποντας τα επεισόδια στον τελικό,έχω να πω. Μπράβο Κωστουλα! Μάγκα! Έξω όλοι διάλυση στους συνδέσμους και δώσε όλους όσους κάνουν επεισόδια όλοι μέσα όλοι. Κωστουλας και Ντέμης είναι πρότυπα. Βαρεθήκαμε με τις ψευτομαγκιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΕ 10.18μ.μ.ΛΕΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ.Η ΦΕΤΕΙΝΗ ΣΕΖΟΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2017 ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2018 ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΝ 4 ΟΜΑΔΕΣ.-ΓΑΛΛΟΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρονια Πολλα σε ολους τους Αγρινιωτες,οπου κι αν βρισκονται.
    Βοηθεια μας ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ!!!
    (Ο δικος μας ΑΙ ΚΣΤΟΦΟΡΟΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τρεις μήνες Χαβος.
    Τι άλλο ήθελες να δεις μ αυτό το ροστερ;

    http://www.gazzetta.gr/football/article/1081645/oi-allages-toy-havoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Site ποιό αργό και από την Λάουρα στο survivor........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δηλαδη ο καλτσας που μενει ελευθερος μας χαλαει;ξεχασα δεν ειναι απο τη πορτογαλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Τριπολη ειναι χαζη που κοιταζει να τον ξεφορτωθει μαζι με το συμβολαιο του(καπου διαβασα 180 χιλιαρικα το χρονο) κι εμεις που ειμαστε εξυπνοι θα παμε να τον παρουμε?
      Αληθεια,που τερματισε φετος η Τριπολη και ποιοι παιχτες επαιζαν εκει?
      Ολα μετρανε στις μεταγραφες και τα καλα αλλα και τα ασχημα.

      Διαγραφή
    2. Με μια ασχημη χρονια δεν εγινε κακος παιχτης.2 χρονια στη βεροια και ενα στο παο ηταν πολυ καλος.αν θες το βημα παραπανω κανε του μια καλη οικονομικη προταση.με κλεσιο και ρει στα ακρα η οποιο λαχειο απο πορτογαλια μερια δεν βγαινεις ευρωπη.εμπιστευσου ελληνες παιχτες

      Διαγραφή
    3. Και να ξερεις οτι και ο φουντας ως αποτυχημενος επεστρεψε στον πανιωνιο απο τη τριπολη και ηταν πολυ καλος

      Διαγραφή
    4. ο Καλτσας θα ηταν καλη μεταγραφη αν ερχονταν πριν δυο χρονια γιανα παιξει βασικος.απο τοτε βρισκεται βυθισμενος σε μια μετριοτητα.δεν λεω πως θα μας ηταν αχρηστος ο παιχτης.το αντιθετο.απλα ειναι ρισκο γιατι απο τοτε που εκανε το μπαμ στην καριερα του πεφτει αγωνιστικα αντι να ανεβαινει.γενικα εχω την εντυπωση πως πρεπει να εισαι πολυ επιφυλακτικος οσον αφορα τους Ελληνες μεσοεπιθετικους.ειναι πολυ λιγοι αυτοι που μπορουν να δωσουν σημαντικα πραγματα.αυτο με την Πορτογαλια να το πεις οταν θα ψωνισουμε στοπερ,αμυντικο χαφ ή τερματοφυλακα απο αλλη χωρα.τοτε θα ταιριαζει γαντι.

      Διαγραφή
  39. κανε κανενα καινουργιο αρθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι αποχωρήσεις θα είναι σίγουρα 7 και βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. περιμενα καποιο καινουργιο αρθρο για να γραψω την αποψη μου για το πως πρεπει να κινηθει η ομαδα φετος αλλα επειδη αργει θα γραψω καποια πραγματα εδω και ισως τα ξαναγραψω αν κανεις σχετικο αρθρο..
    λοιπον εχω ξαναγραψει οτι φετος η ελληνικη αγορα ειναι πολυ καλη.. επισης εχω γραψει οτι πιστευω πως η ομαδα εχει μια καλη μπαζα στην ακρη αφου ολα αυτα τα χρονια η ομαδα κατεφερε να εχει περισσοτερα εσοδα απ τα εξοδα της..
    αν θελει να επιβιωσει η ομαδα τα επομενα χρονια στη σουπερλιγκ πρεπει να εχει ενα σταθερο πλανο και να πουλαει παιχτες...
    ειτε αυτοι ειναι απ τις ακαδημιες ειτε απο καλο σκαουτινγκ
    αλλα αυτο το πλανο δε μπορει να ισχυσει 100% τη χρονια που ερχεται αφου οπως ολα δειχνουν θα πεσουν 4 ομαδες, καλο ειναι λοιπον να εξασφαλισουμε την παραμονη μας οσο πιο σιγουρα μπορουμε..
    θεωρω λοιπον οτι πρεπει να κινηθουμε οσο γρηγοροτερα γινεται για να αποκτισουμε 3-4 παιχτες απ την ελληνικη αγορα και στη συνεχεια να κανουμε αλλες 3-4 καλες μεταγραφες απ το εξωτερικο για να κλεισει το ροστερ

    γραφει πανω ενας φιλος για ελληνες παιχτες.. υπαρχουν αρκετοι, αλλα υπαρχουν και ξενοι που ξερουν το πρωταθλημα μας και δε χρειαζονται μεγαλο χρονο προσαρμογης.. ολες οι περιπτωσεις που θα γραψω ειναι σχετικα εως πολυ δυσκολες αλλα οχι αδυνατες και σιγουρα μπορουν να κανουν τη διαφορα

    κεντρικοι αμυντικοι.. μπανανα, αυλωνιτης
    αριστερο μπακ.. σαραμαντας(2018)
    δεξιοι μπακ.. μπαξεβανιδης, σκονδρας, γκαλιτσιος
    αμυντικος χαφ.. μανιατης
    επιθετικοι χαφ.. μαρτινεζ(2019), λεοζινιο(2018), γροντης(2018)
    εξτρεμ... γιακουμακης (του λεβαδειακου,2019), τονυ σιλβα(2019), σαρπονγκ, αβρααμ, καπελ(ο δικος μας)
    επιθετικοι.. μανουσος, αραβιδης, πεκχαρντ

    *στις παρενθεσεις γραφω τη ληξη του συμβολαιου τους,σε οσους δεν γραφω μενουν ελευθεροι αλλα μπορει να ανανεωσουν..
    *αν πεσει τελικα ο λεβαδειακος και αν συνεχιστουν τα προβληματα στον ηρακλη οι παιχτες που εχουν συμβολαιο μπορει να μεινουν ελευθεροι ή να τους αποκτισουμε πολυ ευκολοτερα..
    *καποιοι παιχτες εχουν προτεραιοτητα το εξωτερικο (αραβιδης, μανιατης, γκαλιτσιος,σκονδρας κτλ) αλλα καλο ειναι να κανουμε μια κινηση κι αν δε βρουν ομαδα να τους χτυπησουμε εμεις...
    *αν ισχυει το ενδιαφερον του ολυμπιακου για τον μυγα κι αν θελει ο ιδιος ο μαρτινεζ να γυρισει θα μπορουσε να γινει ανταλλαγη
    *εχω γραψει παλιοτερα οτι υπαρχουν καλοι παιχτες και στη β εθνικη, θα μπορουσαν να μας βγουν καποιοι..

    αυτα για τωρα, αντμιν ελπιζω να κανεις καποιο σχετικο αρθρο για να τα συζητησουμε ολοι μαζι αυτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τον μαρτινεζ ξεχάστε τον μην τον αναφέρεται καν. Κάνει παπάδες εκεί που είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε ένα σχόλιο!Το blogging σημαίνει διάλογος!

Για να μπορείς να γράφεις και να γίνεις μέλος στην παρέα μας μπες εδώ και φτιάξε κωδικό https://www.google.com/accounts/Login?hl=EL

Σημείωση : Κάθε υβριστικό σχόλιο θα διαγράφεται...

Αποφεύγετε τα Greeklish.